جمعه 24 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عمادرضا: انشاء‌الله ايران و عراق صعود می‌کنند، هوار به من گفت پس از جام ملت‌ها به ايران می‌آيد، ايسنا

عمادرضا گفت: اميدوارم ايران و عراق از گروه D جام ملت‌ها صعود کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دوحه،‌ مهاجم تيم ملی عراق در مورد باخت اين تيم از ايران در نخستين بازی از جام ملت‌های آسيا اظهار کرد: ‌به هر حال هر دو تيم در آن بازی خوب بازی کردند و اين قانون هميشگی فوتبال است که يک تيم يا می‌برد و يا می‌بازد. انشاء‌الله بازی بعدی را با پيروزی پشت سر می‌گذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عمادرضا ادامه داد: ما در هر دو نيمه در برابر ايران خوب ظاهر شديم، اما مبعلی يک ضربه ايستگاهی بسيار زيبا زد و پيروزی را به ايران هديه کرد. من قبل از بازی هم به مربيان‌مان گفته بودم که بايد مراقب ضربه‌های ايستگاهی مبعلی باشيم.

وی در پاسخ به اين سوال که پيش‌بينی می‌کند چه تيم‌هايی از اين گروه صعود خواهند کرد، گفت:‌ انشاء‌الله ايران و عراق صعود خواهند کرد.

عمادرضا همچنين در مورد وضعيت خود در شاهين بوشهر هم گفت: پس از جام ملت‌ها به اين تيم ملحق خواهم شد و هيچ مشکل مالی هم با شاهين ندارم.

مهاجم تيم ملی عراق در ارتباط با هوار‌ملا محمد گفت: هوار به من گفت که پس از جام ملت‌ها به ايران برمی‌گردد و برای استقلال بازی می‌کند.

به گزارش ايسنا، مسوول رسانه‌يی تيم ملی عراق بازيکنان اين تيم را پس از شکست مقابل ايران ممنوع‌ المصاحبه کرده بود اما عمادرضا هم پس از درخواست‌های مکرر خبرنگاران ايرانی حاضر شد که به سوالات جواب دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016