دوشنبه 27 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام ملت‌های آسيا: ژاپن با تحقير عربستان صعود کرد، اردن، سوريه را به خانه فرستاد، مهر

با نتايجی که در ديدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا رقم خورد ژاپن و اردن به عنوان تيم‌های برتر گروه B جواز صعود به مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌ها را بدست آوردند.
به گزارش خبرنگار مهر، روز يازدهم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز دوشنبه با برگزاری دو بازی همزمان از گروه B رقابت‌ها آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براين اساس در ورزشگاه الريان شهر دوحه تيم ملی فوتبال ژاپن به مصاف عربستان رفت و در يک بازی يکطرفه شکست سنگين ۵ بر صفر را به شاگردان ناصر الجوهر تحميل کرد که وادع‌شان با جام پانزدهم پيش از اين قطعی شده بود. در اين بازی جذاب و تماشايی که زير بارش شديد باران برگزار شد برای تيم ژاپن شينجی اوکازاکی (۸، ۱۳ و ۸۰) و ريوايچی مائدا (۱۹ و ۵۱) گلزنی کردند و عربستان را با تحقير کامل به خانه فرستادند.

عربستان که پرافتخارترين تيم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسياست در پانزدهمين دوره اين مسابقات با سه شکست پی در پی مقابل سوريه (۲ بر يک)، اردن (يک برصفر) و ژاپن (۵ بر صفر) وداعی زودهنگام و تحقيرآميز با رقابت‌ها داشت.

در ديگر ديدار اين گروه تيم‌های اردن و سوريه در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه به مصاف هم رفتند که جدال اين دو تيم نيز در پايان به برتری ۲ بريک شاگردان "عدنان حمد" در تيم اردن انجاميد. برای تيم اردن در اين بازی طه دياب (۳۰ - گل به خودی) و عدی الصيفی (۵۹) گلزنی کردند و محمد زينو در دقيقه ۱۵ تک گل تيم سوريه را به ثمر رساند.

با نتايجی که در ديدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا رقم خورد جدول رده بندی گروه B اين رقابت‌ها به شکل زير درآمد:
۱- ژاپن ۷ امتياز - تفاضل گل ۶+، ۲- اردن ۷ امتياز - تفاضل گل ۲+، ۳- سوريه ۳ امتياز، ۴- عربستان بدون امتياز

مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا فردا سه‌شنبه با برگزاری دو ديدار طبق برنامه زير پيگيری خواهد شد:
سه شنبه - ۲۸/۱۰/۸۹
* کره جنوبی - هند، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه السد (گروه C)
* استراليا - بحرين، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه الغرافه (گروه C)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016