سه شنبه 28 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: استراليا حريف آسان‌تری برای ماست، مهر

- دوست دارم به ليگ برتر بازگردم

هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان، استراليا را حريفی آسان‌تر برای اين تيم در مرحله يک چهارم نهايی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا دانست.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، آندرانيک تيموريان در نشست خبری ظهر امروز تيم ملی پيش از ديدار با امارات ضمن بيان مطلب فوق افزود: ما در دو بازی گذشته نتايج بسيار خوبی را کسب کرده‌ايم و امروز نگاه‌ها نسبت به تيم ايران مثبت است. بازيکنان تيم ملی دوست دارند و هدف‌شان اين است که در بازی‌های آينده هم نتايج بهتری را کسب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه با کمک پزشکان تيم ملی روز به روز بهتر شده و در تمرينات گروهی هم شرکت کرده است، در مورد اينکه دوست دارد تيم ايران در مرحله يک چهارم نهايی جام ملت‌های آسيا با چه تيمی روبه‌رو شود، اظهار داشت: به نظر من استراليا حريف آسان‌تری برای تيم ملی خواهد بود.

خبرنگاری پرسيد: "پس از جام ملت‌های ۱۹۹۶ بسياری از بازيکنان ايران به ليگ‌های اروپايی راه يافتند، ممکن است پس از پايان اين دوره از مسابقات هم چنين اتفاقی رخ دهد؟"، تيموريان در پاسخ به اين پرسش گفت: من به عنوان بازيکن برای دومين مرتبه است که در جام ملت‌ها آسيا شرکت کرده‌ام. قطعا بازيکنان ما در صورت موفقيت و قهرمانی ايران در اين جام می‌توانند به تيم‌های معتبر اروپايی بروند.

وی در اين خصوص اضافه کرد: بازيکنان بسيار خوبی در ليگ ايران بازی می‌کنند که توانايی بازی در تيم‌ها و ليگ‌های اروپايی را دارند. ما سعی می‌کنيم با نتايج خوبی که در اين جام بدست می‌آوريم، شرايط لازم را برای معرفی و حضور بازيکنان ايرانی در تيم‌ها و ليگ‌های اروپايی فراهم کنيم.

تيموريان در پايان در پاسخ به اين سئوال که "مسئولان يک تيم ليگ برتری انگلستان برای تماشای بازی‌های تو در قطر حضور دارند، اين مسئله شانس حضور مجددت در ليگ اين کشور را بيشتر می‌کند؟"، گفت: خيلی دوست دارم دوباره در ليگ برتر انگلستان بازی کنم زيرا دوستان زيادی آنجا دارم و توانايی بازی در چنين مسابقات را هم دارم که اميدوارم اين اتفاق عملی شود.

تيم‌های ملی فوتبال ايران و امارات در يکی از ديدارهای پايانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا از ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه به مصاف هم می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016