سه شنبه 28 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کره جنوبی حریف ایران شد، استرالیا در انتظار تیم دوم گروه C، مهر

با نتايجی که در ديدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا رقم خورد کره جنوبی به عنوان تيم دوم گروه C جواز صعود به مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌ها را بدست آورد و حريف تيم ملی فوتبال کشورمان شد.
به گزارش خبرنگار مهر، روز دوازدهم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز سه‌شنبه با برگزاری دو بازی همزمان از گروه C رقابت‌ها آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براين اساس در ورزشگاه السد شهر دوحه تيم‌های ملی استراليا و بحرين به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پايان به برتری يک برصفر زردپوشان استراليا انجاميد. برای تيم ملی استراليا در اين بازی ميل يديناک در دقيقه ۳۷ گلزنی کرد و تيمش را به يک پيروزی شيرين رساند. با اين سه امتياز استراليا هفت امتيازی شد و با تفاضل گل ۵+ در صدر جدول گروه C ايستاد تا در مرحله يک چهارم نهايی مسابقات جام ملت‌های آسيا به مصاف تيم دوم گروه D برود.

در ديگر ديدار اين گروه که بين دو تيم کره جنوبی و هند در ورزشگاه الغرافه شهر دوحه برگزار شد، سرخپوشان کره با نتيجه ۴ بريک قهرمان چلنج کاپ را شکست دادند. برای تيم کره جنوبی در اين بازی هان دونگ وون (۶)، کو جائه چول (۹) و دونگ وون جی (۲۳) و هی مين سون (۸۱) گلزنی کردند و سونيل چتری (۱۲ - پنالتی) برای هند گلزنی کرد. کره جنوبی با برتری مقابل هند هفت امتيازی شد و با تفاضل گل ۴ + در رده دوم گروه C ايستاد.

با نتايجی که در ديدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا رقم خورد جدول رده بندی گروه C اين رقابت‌ها به شکل زير درآمد:
۱- استراليا ۷ امتياز - تفاضل گل ۵+، ۲- کره جنوبی ۷ امتياز - تفاضل گل ۴+، ۳- بحرين ۳ امتياز، ۴- هند بدون امتياز

مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا فردا چهارشنبه با برگزاری دو ديدار طبق برنامه زير پيگيری خواهد شد:
چهارشنبه - ۲۹/۱۰/۸۹
* عراق - کره شمالی، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه الريان (گروه D)
* امارات - ايران، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه قطراسپورت (گروه D)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016