دوشنبه 16 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: مستحق پيروزی برابر پاس بوديم، کار فرهنگی در باشگاه‌ها در حد شعار است، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با مستحق خواندن تيمش برای کسب سه امتياز ديدار برابر پاس گفت: از اينکه روند خوبی را در پيش گرفته ايم خوشحالم و اميدوارم ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی پس از پيروزی ۲ بر يک عصر امروز دوشنبه تيمش برابر پاس همدان ضمن بيان اين مطلب افزود: پرسپوليس در اين ديدار با برنامه کار کرد و مستحق رسيدن به پيروزی بود. ما شروع خوبی در نيمه اول داشتيم و به دو گل هم رسيديم و می توانستيم به گل های بيشتری هم دست پيدا کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی ادامه داد: در شروع نيمه دوم گل بدی دريافت کرديم که کم شدن فاصله باعث شد استرس بازيکنان بالا برود و کمی روی کيفيت کار آنها تاثير منفی بگذارد. با اين حال آنها خواسته های ما را در دقايق پس از دريافت گل به خوبی پياده کردند و توانستند پيروزی را از آن خود کنند که برای ما بسيار ارزشمند بود.

وی با بيان اينکه شناخت خوبی از پاس همدان داشته است خاطرنشان کرد: می دانستيم که آنها از ارسال های جناحين برای خط حمله شان استفاده خواهند کرد که با از کار انداختن اين حربه عملا بازی را در اختيار گرفتيم و می توانستيم به گل های بيشتری هم دست پيدا کنيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه فريب جدول و موقعيت پاس را نخورد افزود: پاس هميشه برای من قابل احترام است و در اين بازی هم تلاش کرديم که با تمام توان به ميدان برويم. تيم ما امروز يکدل و يکدست برای پيروزی تلاش کرد و با وجود غيبت چند بازيکن اصلی توانستيم نتيجه خوبی بگيريم.

وی افزود: با کسب اين سه امتياز با ارزش به صدر جدول نزديک شديم و اميدوارم بتوانيم در ديدارهای آينده نيز امتيازات لازم را کسب کنيم وبه صدر جدول نزديکتر شويم. ما تيم خوبی در اختيار داريم که با همدل شدن بازيکنان می توانيم در بازيهای آينده هم نتايج قابل قبولی کسب کنيم.

علی دايی در مورد توهين هايی که در برخی ورزشگاه ها به وی و بازيکنانش می شود گفت: متاسفانه هيچ کار فرهنگی در باشگاه های ما نمی شود و اين مسائل تنها در حد حرف و شعار است. در بوشهر انواع توهين ها را به ما کردند و به عليرضا حقيقی هم توهين کردند. نمی خواهم کار حقيقی را تاييد کنم اما اين توهين ها درست نيست.

دايی ادامه داد: البته تماشاگران همدانی به ما محبت داشتند که جای تشکر دارد اما واقعيت اين است که باشگاه ها بايد در انتخاب ليدرها دقت بيشتری داشته باشند و ليدرها بايد از بين افرادی انتخاب شوند که صلاحيت هدايت سکوها را داشته باشند. متاسفانه گزينش ليدرها برای سکوها اصول خاصی ندارد.

وی در مورد صحنه درگيری با نادر احمدی مدافع تيم فوتبال پاس همدان گفت: ما نبايد بازی جوانمردانه را فدای نتيجه کنيم. در آن صحنه من ديدم که بازيکن حريف چطور بازيکن ما را زد. وقتی بازيکن پاس بازی جوانمردانه را رعايت کرد احمدی به او اعتراض کرد که همين مسئله موجب بحث ما شد.

دايی در مورد بازی با شهرداری و الوحده در ليگ قهرمانان هم گفت: ما برای ديدار با شهرداری در ليگ برتر محمد نوری را به علت محروميت در اختيار نداريم اما تمام تلاشمان اين است که با استفاده از بازيکنان ديگر سه امتياز اين بازی را بگيريم. ضمن اينکه ديدار با الوحده در ليگ قهرمانان هم برای ما بسيار مهم است چرا که بازی اول را باخته ايم و بايد در اين بازی به پيروزی برسيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس اختلافش با حبيب کاشانی را رد کرد و گفت: اينها همه شايعاتی است که برای جلوگيری از موفقيت پرسپوليس مطرح می شود. از خبرنگاران می خواهم که دست از اين مسائل بردارند. من با کاشانی رفاقت ديرينه دارم و ايشان قبل از اينکه مدير من باشد دوست من بوده است. مطمئن باشيد اگر با ايشان مشکل داشتم لحظه ای در اين تيم نمی ماندم.

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته بيست و پنجم دهمين دوره رقابتهای ليگ برتر عصر دوشنبه در ورزشگاه قدس همدان با نتيجه ۲ بر يک برابر پاس به پيروزی رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016