یکشنبه 15 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: استيل‌آذين مثل هامبورگ در ليگ می‌ماند، برد صبا را به خاکپور تقديم می‌کنيم، مهر

کاپيتان تيم فوتبال استيل‌آذين با اشاره به اينکه در تيم هامبورگ‌آلمان هم چنين شرايط سختی را تجربه کرده، گفت: تيم استيل آذين اين توانايی را دارد که مانند هامبورگ در ليگ برتر بماند.
مهدی مهدوی‌کيا در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پيروزی استيل‌آذين پس از شش هفته در ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: برخلاف ديدارهای گذشته دچار بدشانسی نشديم و توپ‌هايمان وارد دروازه شد و توانستيم در نهايت به نتيجه‌ای که استحقاق آن را داشتيم، دست يابيم.

وی با ابراز رضايت از اين پيروزی اضافه کرد: در اين بازی توانستيم خيلی زود روند حرکتی بازی را در دست گرفته و گل نخست را به ثمر رسانده تا مشکل بازی‌های قبلی که گل اول را دريافت می‌کرديم برطرف شود. اين گل به ما کمک کرد بر جريان بازی مسلط تر شده و دو مرتبه ديگر دروازه صبا را باز کرده تا پس از ۶ هفته به پيروزی دست يابيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين خاطرنشان کرد: گرچه در اين فصل نتايج خوبی کسب نکرديم اما تيم ما پتانسيل بالايی دارد و می‌توانيم با بدست آوردن نتايج دلخواه در بازی‌های آينده استيل آذين را در ليگ برتر نگه داريم.

مهدوی‌کيا با تاکيد بر اينکه هيچکس فکر نمی‌کرد استيل آذين در اين فصل چنين نتايجی را کسب کند، افزود: هدف اصلی ما در بازی‌های آينده ابتدا حفظ سهميه تيم در ليگ برتر است و پس از آن به فکر رسيدن به جايگاه‌های بهتری در جدول هستيم. قطعا با ادامه اين روند، رسيدن به اين موفقيت دور از دسترس نيست.

وی با اشاره به تاثيرات مثبت حضور پروين در اين تيم در مورد اينکه آيا خاکپور مقصر نتيجه نگرفتن استيل آذين در هفته‌های گذشته بود، تاکيد کرد: خاکپور در اين مدت زحمات زيادی برای تيم کشيد و تنها با روی بد فوتبال مواجه شد. در زمان حضور خاکپور تيم ما تغييرات خوبی داشت و تنها بدشانسی عامل ناکامی ما بود. البته ما پيروزی برابر صبا را به خاکپور تقديم می‌کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين در پايان با بيان اينکه چنين روزهای سختی را هم در زمان حضور در تيم هامبورگ آلمان تجربه کرده‌است، گفت: در هامبورگ هم شرايط سختی داشتيم اما در نهايت تيم را در بوندس‌ليگا حفظ کرديم، تيم استيل آذين اين توانايی را دارد که مانند هامبورگ در ليگ برتر بماند.

تيم فوتبال استيل آذين که در هفته بيست و پنجم رقابت‌های ليگ برتر برابر صبای قم به برتری دست يافت، در حال حاضر با ۲۳ امتياز در جايگاه هفدهم جدول رده‌بندی ليگ برتر قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016