جمعه 13 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس حريف ملوان در ديدار فينال جام حذفی شد، مهر

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با برتری مقابل فولاد خوزستان برای ششمين بار به ديدار نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نيمه نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۵۰ امروز پنجشنبه با رويارويی تيم‌های فولاد خوزستان و پرسپوليس پيگيری شد.

اين بازی که در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی اهواز و هوای آلوده اين شهر برگزار شد، در پايان به برتری يک برصفر تيم پرسپوليس انجاميد تا دايی و شاگردانش برای دومين سال پی در پی فيناليست جام حذفی شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فولادخوزستان که در دقيقه ۲۳ و به دنبال اخراج علی حمودی با يک بازيکن کمتر به بازی ادامه می داد، برتری محسوسی نسبت به تيم پرسپوليس داشت و در نيمه نخست بارها تا آستانه گلزنی پيش رفت اما بدون اينکه گلی به ثمر برساند و گلی دريافت کند به رختکن رفت.

اين برتری البته تا دقايق آغازين نيمه دوم ادامه داشت و سرخپوشان از لاک دفاعی خارج شده و به دروازه تيم ۱۰ نفره فولاد حمله کردند تا اينکه در دقيقه ۶۴ توسط وحيد هاشميان به گل رسيدند.

پس از اين گل تيم فولاد حملاتی البته نه با انسجام نيمه اول روی دروازه پرسپوليس داشت که حاصلی برای اين تيم در بر نداشت و سرخپوشان تهرانی در نهايت برتری يک برصفر را از آن خود کردند تا برای دومين سال پی در پی فيناليست جام حذفی شوند.

قضاوت ديدار تيم‌های فولاد خوزستان - پرسپوليس تهران برعهده سعيد مظفری زاده بود. او در اين بازی به حميد علی عسگر و سامان آقازمانی از تيم پرسپوليس کارت زرد نشان داد و در دقيقه ۲۳ علی حمودی، مدافع تيم فولاد را از زمين اخراج کرد. کريم شاهوردی از تيم فولاد خوزستان ديگر بازيکن اخطاری اين مسابقه بود.

بدين ترتيب تيم‌های پرسپوليس و ملوان بندرانزلی برگزارکننده ديدار نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور خواهند بود. ديدار رفت اين دو تيم روز دوشنبه ۱۶ خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران و ديدار برگشت آنها روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

پرسپوليس برای ششمين بار است که به ديدار نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور می رسد. اين تيم با دستيابی به چهار عنوان قهرمانی از تيم‌های پرافتخار جام حذفی به شمار می آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016