شنبه 14 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين تمرين پرسپوليس پس از صعود به فينال جام حذفی، ايسنا

عنوان‌های جالب تماشاگران برای بازيکنان

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از پيروزی برابر فولاد خوزستان در نيمه نهايی جام حذفی و بازگشت به تهران، اولين تمرين خود را امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالی در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه آغاز شد که از حدود نيم ساعت پيش از شروع آن بازيکنان ذخيره پرسپوليس در زمين حاضر بودند و جداگانه تمرين می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که نيمی از بازيکنان پرسپوليس در گوشه‌ای از زمين در حال تمرين‌های کششی بودند، اشپيتيم آرفی، مجتبی زارعی، اميرحسين فشنگچی، مهدی شيری، رحمان احمدی و سعيد حلافی زير نظر حسين عبدی سانتر از جناحين و ضربه سر را تمرين می‌کردند. در اين تمرين که بنيامين محمودی درون دروازه قرار داشت، عبدی و فشنگچی توپ‌ها را روی دروازه ارسال می‌کردند و سايرين ضربه سر می‌زدند.

وحيد هاشميان نيز در گوشه‌ای از زمين به تنهايی زير نظر مولايی در حال تمرين است.

در سمت ديگر، مسئولان تدارکات تيم فوتبال پرسپوليس بخشی از زمين را برای انجام بازی سپک‌تاکرا آماده می‌کردند. آن‌ها اين کار را با نصب تور و خطوط راهنمای زمين بازی سپک‌تاکرا انجام دادند.

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه علی دايی با حضور در زمين، بازيکنان را به دور خود جمع کرد و دقايقی برايشان صحبت کرد. به اين ترتيب اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از اهواز با دويدن آهسته بازيکنان به دور زمين و تمرين‌های کششی آغاز شد.

پرسپوليسی‌ها پس از گرم کردن، به همراه علی دايی و حسين عبدی، به سپک‌تاکرا مشغول شدند و ساير بازيکنان زير نظر مياچ به تمرين‌های روزانه خود مشغول شدند.

در تمرين عصر امروز که همه بازيکنان پرسپوليس در آن حاضر هستند، حضور بيش از۵۰ هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر جلب توجه می‌کند. تماشاگران از لحظه شروع تمرين تا لحظه ارسال اين خبر به طور مداوم بازيکنان پرسپوليس و علی دايی را با القاب جالبی نظير "حقيقی کاسياس"، "هادی مايکل اون"، "رحمان دست طلايی" و... تشويق می‌کردند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران خود را برای ديدار رفت فينال جام حذفی در روز سه‌شنبه برابر ملوان انزلی که در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016