یکشنبه 15 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپهر حيدری: قهرمانی جام حذفی امسال کمتر از قهرمانی ليگ برتر نيست، ايسنا

- عاشق پرسپوليسم و گزينه اولم ماندن در اين تيم است

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به عقيده بسياری از کارشناسان، قهرمانی در جام حذفی امسال کمتر از قهرمانی در ليگ برتر نيست.

سپهر حيدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)‌ با اينکه همه ديدند پرسپوليس در جام حذفی با چه حريفان سختی روبه‌رو شد، اظهار کرد: خيلی‌ها معتقدند قهرمانی جام حذفی امسال، کمتر از قهرمانی در ليگ برتر نيست. ما با اتحاد و يکدلی بين بازيکنان و مجموعه باشگاه توانستيم بر حريفان پيروز شده و به فينال برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه با بيان اينکه اميدوار است در بازی فينال طرفداران تيمش در ورشگاه حاضر شوند خاطرنشان کرد: هواداران ما با حمايتی که در طول سال از ما کرده‌اند و بويژه حضور پرشمارشان در بازی برابر سپاهان نيمی از سهم صعود ما به فينال را دارا هستند و من از آنها تشکر می‌کنم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس که به تازگی از بند مصدوميت رها شده است، درباره وضعيت خودش گفت: خدا را شکر در وضع خوبی به سر می‌برم. از دکتر زرينه و خانواده‌ام تشکر ويژه می‌کنم که کمک کردند زودتر از موعد مقرر بهبود پيدا کنم و به تيم بازگردم. آنها بسيار برای من زحمت کشيدند.

حيدری در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می‌کند کادر فنی در ديدار فينال به او فرصت بازی بدهد تصريح کرد: در بازی برابر فولاد ۵ دقيقه بازی کردم و از آنجا که در حال حاضر به همراه سايرين در تمرين‌های گروهی شرکت می‌کنم، فکر می‌کنم می‌توانم در فينال بازی کنم ولی کادر فنی بايد در اين باره نظر دهد. در نهايت آنچه مهم است قهرمانی تيمم و بازی کردن يا نکردن در درجه بعدی اهميت قرار دارد.

کاپيتان سرخ‌پوشان در پايان با بيان اينکه اگر در بازی فينال در زمين حضور داشته باشد، با تمام قوا بازی می‌کند و اگر نباشد، برای قهرمانی تيمش دعا می‌کند، درباره فصل آينده گفت: در حال حاضر تمرکزم فقط روی جام حذفی است و به چيز ديگر فکر نمی‌کنم. قراردادم با پرسپوليس تمام شده است ولی همه می‌دانند که من عاشق پرسپوليس هستم و اولويت اول من برای فصل بعد ماندن در تيم محبوبم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016