دوشنبه 16 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار رفت فينال جام حذفی: پرسپوليس - ملوان؛ نصف جام در آزادی، بازی سرنوشت‌ساز برای علی دايی، مهر

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تيم فوتبال پرسپوليس سه شنبه شب در حالی در ورزشگاه آزادی ديدار رفت فينال جام حذفی را برگزار می‌کند که می‌داند برای بردن جام بايد کار را در همين ديدار خانگی تمام کند چرا که تضمينی برای کسب نتيجه در انزلی وجود ندارد!

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپوليس و ملوان برای حضور در ديدار پايانی رقابت های جام حذفی حريفان دشواری را از پيش رو برداشته اند. پرسپوليس در گرما و غبار اهواز مقابل فولاد به برتری رسيده و ملوان هم استقلال را در انزلی از پيش رو برداشته است. اين ديدار بين تيم هايی برگزار می شود که جزو پرافتخارهای جام حذفی هم هستند. پرسپوليس به دنبال پنجمين جام است و ملوان برای جام چهارم تلاش می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هواداران پرسپوليس که رضايتی از عملکرد تيمشان در رقابت های ليگ نداشتند در ديدار يک چهارم نهايی مقابل سپاهان به يکباره ورزشگاه آزادی را پر کردند و نقش اول را در پيروزی اين تيم مقابل قهرمان ليگ برتر بازی کردند. بازی با ملوان فرصت ديگری است تا هواداران پرشمار قرمز در ورزشگاه آزادی حضور پيدا کنند و به تشويق تيم خود بپردازند.

نتيجه ديدار رفت به ميزان زيادی سرنوشت قهرمانی اين فصل رقابت های حذفی را تعيين می کند. پيروزی با گل های بالا می تواند خيال تيم دايی را برای بازی برگشت آسوده کند و برعکس چنانچه ملوانی ها در اين ديدار با کسب نتيجه پيروزی و حتی تساوی از زمين خارج شوند، تقريبا جام را برده اند.

ملوان بندرانزلی اين فصل دو بار موفق شده پرسپوليس را در رقابت های ليگ شکست دهد و همين امر عاملی خواهد شد تا اين تيم با روحيه مضاعف در ورزشگاه آزادی مقابل سرخ ها صف آرايی کند. اين ديدار از سويی برای علی دايی از اهميت بسيار بالايی برخوردار است. دايی با رساندن پرسپوليس به فينال تا حدودی وجهه مخدوش خود را نزد هواداران بلندپرواز پرسپوليس ترميم کرده و قهرمانی در جام حذفی می تواند همانند سال گذشته، اين مربی را در اين تيم سرپا نگه دارد اما شکست در اين دو بازی چه بسا تمام معادلات را برهم زده و موجب جدايی او از تيم پرطرفدار پايتخت شود.


پرسپوليس تا به اينجا:
مرحله يک شانزدهم نهايی:
* پرسپوليس ۵ - نفت محمودآباد يک
گل‌ها: اشپيتيم آرفی (۳+۴۵)، محمد نوری (۴۶ و ۵۵ - پنالتی)، اميرحسين فشنگچی (۷۶) و هادی نوروزی (۸۲) برای پرسپوليس و سيدکريم موسوی (۴+۹۰) برای نفت محمودآباد

مرحله يک هشتم نهايی:
* داماش گيلان يک - پرسپوليس ۲
گل‌ها: آردوويچ (۱۳) برای داماش و سپهر حيدری (۳۳) و سعيد حلافی (۱۰۵) برای پرسپوليس


مرحله يک چهارم نهايی:
* پرسپوليس صفر (۴) - سپاهان اصفهان صفر (۲)


مرحله نيمه نهايی:
* فولاد خوزستان صفر - پرسپوليس يک
گل: وحيد هاشميان (۶۴)



ملوان بندر انزلی تا به اينجا:
مرحله يک شانزدهم نهايی:
* ايرانجوان بوشهر ۲ - ملوان بندرانزلی ۳
گل‌ها: عليرضا ذلکی (۸) و مصطفی نجمی زاده (۵۸) برای ايرانجوان بوشهر و پژمان نوری (۲۳)، محمد نزهتی (۷۴) و مهرداد اولادی (۹۷) برای ملوان

مرحله يک هشتم نهايی:
* ملوان بندرانزلی ۳ - فولاد نطنز صفر
گل‌ها: مهرداد اولادی (۲۲ ، ۴۰ و ۷۲)

مرحله يک چهارم نهايی:
* تراکتورسازی تبريز صفر (۴) - ملوان بندرانزلی صفر (۵)

مرحله نيمه نهايی:
* ملوان بندرانزلی ۲ - استقلال تهران يک
گل‌ها: هادی تامينی (۸) و مهرداد اولادی (۵۲) برای ملوان و فرهاد مجيدی (۷۵) برای استقلال


پرافتخارترين تيم‌های حذفی از نگاه آمار:
پرسپوليس و ملوان بندرانزلی از جمله تيم‌های پرافتخار جام حذفی هستند که به ترتيب چهار و سه بار به عنوان قهرمانی اين مسابقات رسيده‌اند. ملوان و پرسپوليس به ترتيب هفت و ۶ بار به ديدار نهايی جام حذفی راه يافته‌اند.

- برنامه ديدارهای رفت و برگشت فينال جام حذفی به شرح زير است:
سه شنبه - ۱۷/۳/۱۳۹۰ - ديدار رفت
* پرسپوليس - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران

جمعه - ۲۰/۳/۱۳۹۰ - ديدار برگشت
* ملوان بندرانزلی - پرسپوليس، ساعت ۱۷، ورزشگاه تختی بندرانزلی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016