سه شنبه 17 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار رفت فينال جام حذفی؛ پرسپوليس ۴ - ملوان ۲ ؛ نصف جام سرخ شد، دايی يک قدم تا دومين قهرمانی، مهر

ديدار رفت فينال بيست و چهارمين دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور در حالی با برتری پرسپوليس به پايان رسيد که علی دايی با پيروزی پرگل در اين ديدار به کسب دومين قهرمانی پياپی با پرسپوليس در اين رقابتها نزديک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ديدار رفت فينال بيست و چهارمين دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقيقه امروز سه شنبه به قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پايان شاگردان علی دايی برابر مردان انزلی چی به پيروزی ۴ بر ۲ رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در حضور بيش از ۸۰ هزار تماشاگر برگزار شد تيم فوتبال ملوان در دقيقه ۳۴ توسط محمد رستمی به گل برتری دست پيدا کرد تا شاگردان پورغلامی به يک گل ارزشمند دست پيدا کنند. در ادامه بازی پرسپوليس فشار حملاتش را بيشتر کرد اما در دقيقه ۳۸ ابوالحسن جعفری مدافع تيم ملوان به دليل خطا روی حميد علی عسگری پشت محوطه جريمه و در موقعيت تک به تک از سوی داور با کارت قرمز اخراج شد تا ملوان ادامه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

در حالی که همه منتظر پايان نيمه اول بودند، آلن باشيج روی محمد نوری در محوطه جريمه مرتکب خطای پنالتی شد تا مازيار زارع پشت توپ بايستد اما او اين ضربه را به تير دروازه زد تا تيم دايی نيمه اول را با همان نتيجه يک بر صفر ببازد.

با شروع نيمه دوم پرسپوليس که تماشاگران پرتعدادی را پشتوانه خود می ديد در همان دقايق ابتدايی به گل تساوی دست پيدا کرد. در دقيقه ۴۷ اين ديدار عليرضا نورمحمدی بازی را به تساوی کشاند تا اميد به اردوی پرسپوليس برگردد. در ادامه اين شاگردان علی دايی بودند که نبض بازی را دراختيار داشتند و موفق شدند در دقيقه ۶۳ توسط هادی نوروزی به گل دوم دست پيدا کنند.

در حالی که پرسپوليسی ها اميدوار بودند که به گل های بيشتری دست پيدا کنند اين ملوان بود که در دقيقه ۶۹ توسط محمد نزهتی و روی تعلل مدافعان سرخپوش به گل تساوی دست پيدا کرد تا کار پرسپوليس برای بازی برگشت دشوارتر از قبل شود.

با اين حال شاگردان علی دايی در دقايق باقيمانده به حملات خود افزودند و خيلی زود در دقيقه ۷۲ توسط محمدی نوری به گل سوم دست پيدا کردند. پرسپوليسی ها پس از اين گل صاحب موقعيت های مناسبی برای گلزنی شدند تا اينکه در دقيقه ۸۴ خطای مدافعان ملوان روی هادی نوروزی شاگردان دايی را صاحب يک پنالتی کردند.

اين ضربه پنالتی در دقيقه ۸۵ توسط محمد نوری زده شد و به گل چهارم شاگردان علی دايی تبديل شد تا آنها برای رسيدن به قهرمانی در جام حذفی اميدوارتر از دقايق ابتدايی بازی باشند. در دقايق پايانی اين ديدار محمد رستمی از ملوان با دريافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ملوان با ۹ بازيکن ديدار را به پايان برساند. ديدار برگشت روز جمعه هفته جاری در انزلی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016