جمعه 10 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت پرسپوليس از زبان استيلی، مهدوی‌کيا آزاد بود جذبش می‌کرديم! مهر

سرمربی باشگاه پرسپوليس با تشريح آخرين وضعيت اين تيم در فاصله يک ماه مانده تا شروع رقابتهای ليگ برتر در مورد جذب مهدی مهدوی کيا گفت: اين بازيکن از اسطوره‌های باشگاه پرسپوليس است و مطمئن باشيد اگر بازيکن آزاد بود قطعا او را جذب می‌کرديم.

حميد استيلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايط تيم خوب است اما تنها مشکل ما جدايی ملی‌پوشان برای شرايط حساس است. ما تمريناتنمان را برای حضور در رقابت‌‍های ليگ برتر آغاز کرده‌ايم اما رفتن نفرات اصلی و کليدی‌مان به اردوی تيم ملی کار را برای آماده‌سازی بهتر تيم سخت کرده است.

احتياج داريم تمام نفرات تيم در کنارمان باشند
وی با بيان اينکه حدود يک ماه تا آغاز ليگ يازدهم باقی مانده، افزود: احتياج داريم تمام نفرات را کنار هم برای آماده‌سازی مطلوب‌تر داشته باشيم تا آنها را از لحاظ تکنيکی، روحی-روانی و تاکتيکی به هماهنگی دلخواه برسانيم. در اين روزها حضور بازيکنان در تمرينات گروهی بسيار مهم است زيرا اين تمرينات جهت آماده‌سازی تيم برای حضور در ليگ برتر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طوری برنامه‌ريزی کنند که نه تيم ملی متضرر شود نه باشگاه‌ها
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس از جذب نفرات مد نظرش تا ۳-۲ روز آينده خبر داد و افزود: موفقيت تيم ملی برای همه مهم است اما مسئولان بايد طوری برنامه‌يزی کنند که نه تيم ملی متضرر شود نه تيم‌‎های باشگاهی مانند پرسپوليس که فصل آينده نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسياست، ضربه بخورد.

نتوانيم تيم را خوب آماده کنيم، کارمان برای حضور در ليگ سخت می‌شود
وی با تاکيد بر اينکه آماده‌سازی تيم با نيمی از نفرات کار بسيار سختی است، ادامه داد: در حال حاضر در دوران آماده‌سازی هستيم و اگر نتوانيم تيم را به خوبی آماده کنيم، کارمان برای حضور در ليگ برتر سخت می‌شود. ضمن اينکه سال آينده در ۳ جام بازی کنيم و از ساير تيم‌ها مسابقات بيشتری پيش رو خواهيم داشت. گرچه پتانسيل بازيکنان بالاست اما بايد بتوانيم با تمرينات مناسب آنها را به هماهنگی لازم برسانيم.

می‌خواهيم آنگونه که هواداران دوست دارند، تيم را ببنديم
استيلی در مورد اينکه اعلام کرده باشگاه پرسپوليس سقف قراردادها را رعايت می‌‍‌کند و اين مسئله باعث می‌شود اين تيم نتواند ستاره‌ها را جذب کند، تصريح کرد: اين سياست باشگاه است اما بايد آنگونه که هواداران دوست دارند تيم را ببنديم و نفرات خوبی را به خدمت بگيريم. من نام بازيکنان مد نظرم را به باشگاه داده‌ام و حتی خودم هم وارد عمل شده‌ام و با برخی صحبت کرده ام تا بتوانم تيم را به بهترين شکل ببندم.


شايعه پپشنهاد ۸۰۰ ميليونی به انصاريفرد و جذب همزمان انصاريفرد و اولادی
وی در مورد پيشنهاد ۸۰۰ ميليون تومانی کريم انصاريفرد به پرسپوليس تاکيد کرد: اينها شايعه است زيرا من با برادرش صحبت کردم و اصلا پيشنهاد مالی به ما نداده است. ضمن اينکه کريم پرسپوليس را خيلی دوست دارد و در صورت فراهم شدن شرايط لازم، به پرسپوليس می‌آيد. البته با اولادی هم مذاکرات خوبی داشتيم گرچه او يک پيشنهاد خارجی و اروپايی دارد اما خيلی دوست دارد در پرسپوليس بازی کند. اگر شرايط ايجاد شود دوست دارم انصاريفرد و اولادی را همزمان به خدمت بگيريم.

اميدوارم شرايطی مهيا شود که بتوانيم مهدوی‌کيا جذب کنيم
سرمربی پرسپوليس با بيان اينکه در مورد آخرين وضعيت جذب مهدی مهدوی کيا اظهار داشت: من خيلی در خصوص اين موضوع صحبت کردم، به شخصه مهدی را دوست دارم و اميدوارم شرايطی مهيا شود که بتوانيم اين بازيکن را به خدمت بگيريم.

مهدوی‌کيا بازيکن آزاد بود، صددرصد جذبش می‌کرديم
وی در پاسخ به اين سئوال که اين شرايط چيست؟، افزود: ما بايد جای خالی داشته باشيم تا اين بازيکن را جذب کنيم. اگر وی بازيکن آزاد بود صد در صد او را به پرسپوليس می‌آورديم اما امروز مشکلاتی داريم که کار را برای ما در خصوص جذب اين بازيکن سخت کرده است.

مهدوی‌کيا اسطوره باشگاه است
استيلی ادامه داد: مهدوی‌کيا اسطوره باشگاه است و چندين و چند سال برای اين تيم زحمت کشيده و به عنوان دوست و سرمربی تيم علاقه دارم مهدی در تيمم بازی کند اما در پست وی بازيکنان ديگری داريم که با ما قرارداد دارند و يکسری هم قراردادشان را تمديد کرده اند. من برای هر پست به يک بازيکن اصلی و ذخيره نياز دارم ولی اگر جای خالی در فهرست بازيکنان وجود داشته باشد، حتما اين بازيکن را به خدمت خواهيم گرفت.

کريمی و مهدوی‌کيا با همديگر دوست هستند
وی در پاسخ به اين سئوال که آيا درگيری‌های بوجود آمده بين کريمی و مهدوی‌کيا در استيل‌آذين يکی از عواملی است که باعث شده شما نظری روی مهدوی کيا نداشته باشيد؟، اظهار داشت: اصلا چنين مسائلی وجود ندارد. آنها با هم دوست هستند يک سال من در استيل آذين با اين دو بازيکن کار کرده‌ام و متوجه شدم آنها به همديگر علاقه داشته و به کادر فنی احترام می‌گذارند. مهدوی‌کيا الگوی خوبی برای بازيکنان جوان است و حتی روزی که اين بازيکن از آلمان به استيل‌آذين آمد کريمی در يک حرکت ارزشمند بازوبند کاپيتانی را به وی داد.

هدف‌مان در هر سه جام کسب نتايج قابل قبول هواداران است
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پايان با بيان اينکه فوتبال يک بازی درگيرانه است و ممکن است در آن اتفاقاتی بيفتد ولی اين مسائل خيلی زود تمام شده و فراموش می شود گفت: هدف ما در فصل آينده اين است که در ۳ جام ليگ برتر، جام حذفی و ليگ قهرمانان آسيا بتوانيم هم بازی‌های خوبی را انجام دهيم و هم با نتايج قابل قبول هواداران را شاد کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016