پنجشنبه 16 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دووميدانی قهرمانی آسيا، احسان حدادی چهارمين مدال طلای آسيا را گرفت، قاسمی به نيمه نهايی رسيد، مهر

نخستين روز از نوزدهمين دوره مسابقات دووميدانی قهرمانی آسيا در ژاپن با کسب چهارمين مدال طلای احسان حدادی در ماده پرتاب ديسک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه و در نخستين روز از نوزدهمين دوره مسابقات دووميدانی قهرمانی آسيا در "کوبه" ‍ژاپن دووميدانی کاران کشورمان در مواد پرتاب ديسک، دهگانه، پرش با نيزه ، دوهای سرعت و ۱۵۰۰ متر به مصاف حريفان خود خواهند رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اولين مسابقه امروز احسان حدادی قهرمان و رکورد دار پرتاب ديسک آسيا با پرتابی پائين تر از رکورد شخصی اش به راحتی توانست مدال طلای آسيا را از آن خود کند. حدادی امروز با رکورد ۶۲ متر و ۲۷ سانتی متر چهارمين مدال طلای مسابقات قهرمانی آسيا را در ماده پرتاب ديسک بدست آورد. وی به غير از اين چهار مدال، دو نشان طلای بازيهای آسيايی را هم بر گردن آويخته است.

در همين ماده پرتابگرانی از هند و چين دوم و سوم شدند. محمود صميمی هم با رکورد ۵۶ متر و ۲۲ سانتی متر در رده چهارم ايستاد. تيم ايران دوره قبل توسط محمد صميمی موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسيا شده بود.

در ادامه مسابقات صبح امروز سجاد هاشمی آهنگری و رحيمی به ترتيب در گروه اول و دوم دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر در رده چهارم ايستادند تا از راهيابی به مرحله نيمه نهايی بازبمانند.

در دوی ۱۰۰ متر سرعت رضا قاسمی با رکورد ۱۰ ثانيه و ۴۸ صدم ثانيه پس از دو دونده نامدار آسيا در گروه دوم عنوان سوم را بدست آورد و موفق شد راهی مرحله نيمه نهايی شود. وی يکی از بهترين رکوردهای ايران را در مسابقه دوی ۱۰۰ متر خارج از کشور برجای گذاشته است.

هادی سپهرزاد و عبدالجليل توماج در ماده دهگانه کار خود را با مسابقات دو ماده پرش طول آغاز کردند و به ترتيب در اين ماده چهارم و هفتم شدند. هادی سپهرزاد در دوره قبل اين مسابقات مدال نقره را از آن کشورمان کرده بود.

نوزدهمين دوره مسابقات دووميدانی قهرمانی آسيا از ۱۶ تا ۱۹ تيرماه در "کوبه" ژاپن برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016