شنبه 22 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متن کامل مجادله لفظی مایلی‌کهن و فتح‌الله‌زاده/ حرمت‌هایی که ازبین رفت، مهر

محمد مایلی‌کهن که برای ارائه توضیحاتی در مورد نتایج پرسپولیس روی خط ارتباطی یک برنامه تلویزیونی حضور داشت با چرخشی در صحبت هایش به انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال پرداخت و جملاتی را نثار وی کرد که واکنش علی فتح الله زاده را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن صبح امروز جمعه به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس روی خط برنامه ورزش و مردم آمد و با انتقاد از وضعیت فعلی پرسپولیس گفت: در صورتیکه شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد بنده از فردا عذرخواهی می کنم و دیگر در این تیم حضور پیدا نخواهم کرد.

وی در مورد دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: آقای استیلی و کاشانی انسان های با حجب و حیایی هستند و با برخی اتفاقات مماشات می کنند. وقتی مربی بدنساز ما در اردوی ترکیه حضور نداشت و حالا هم یک خط در میان در تمرینات شرکت می کند چرا باید مماشات کرد و حجب و حیا به خرج داد؟

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما نباید علائق فردی را به منافع گروهی ترجیح بدهیم. ما باید به افرادی که به ورزشگاه می آیند احترام بگذاریم و منافع آنها را در نظر بگیریم.

محمد مایلی کهن در مورد حبیب کاشانی نیز گفت: هنوز هم می گویم که کاشانی یکی از بهترین مدیرانی هستند که بعد از انقلاب هدایت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته است. اما حجب و حیای ایشان هم زیادی است. وقتی مربی بدنساز اینطور رفتار می کند دیگر نباید مماشات کرد.

وی سپس در مورد شکست پرسپولیس برابر شهرداری تبریز گفت: همه ناراحت هستند. من هم ناراحتم. این هم به خاطر همان حجب و حیای زیادی است که ما مماشات می کنیم. اصلا در این مواقع مماشات معنایی ندارد. باید منافع فردی را بگذاریم کنار. من به این تیم امیدوارم اما نه با این شرایطی که داریم می رویم جلو.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مایلی کهن در پاسخ به این پرسش که چرا کاشانی حرف شما را گوش نمی کند، گفت: ایشان هم حجب و حیای خودشان را دارد. ببینند آدمی که بیشترین ساعات تلویزیونی در اختیارش است چطور به مدیرعامل باشگاه توهین می کند. همین الان هم به صدا و سیما توهین کرده است.

مایلی کهن روی سخنش را به انتقاد از علی دایی برگرداند و بدون آنکه نامی از وی ببرد افزود: ما آمده ایم معنای خاصی در مورد اسطوره ها به کار برده ایم. اسطوره یعنی چی؟ یعنی به یکی بگویند کوتوله، بگویند گالیور و مسخره. حالا یکی آمده ادای او را در آورده تا مردم بخندند این اشکال دارد؟ چه اشکالی دارد؟ دلیل عمده اش این است که شما بیشترین زمان را در اختیار ایشان قرار داده اید. ما که در این مملکت پشه کوره نبودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: نتایجی که تیم ملی با من گرفته بیاورید ببینید چند تا بازیکن تحویل این مملکت دادم و چه نتایجی گرفتم. همین فرهاد مجیدی که آقای فتح الله زاده می خواهد حرف هایش را ترجمه کند را من در 18 سالگی از تیم امید بهمن آوردم تیم ملی و الان در 34 سالگی بهترین بازیکن لیگ برتر است.

مایلی کهن که رفته رفته عصبانی تر می شد روی سخنش را کاملا به سمت فتح الله زاده برگرداند و گفت: آقای فتح الله زاده هنوز چیزی را که نشنیده مقابلش موضع گرفته است. من مثل ایشان نیستم که هر روز بخواهم بیایم جلوی دوربین. برنامه شوک یکسال درخواست داد تا با من مصاحبه کند من هم قبول کردم اما یک شیر و پاک خورده ای آمد و با بالا و پایین کردن آن صحبت ها حرف هایم را منعکس کرد. از آن روز به بعد آقای فتح الله زاده بدترین حرف ها را در مورد من زده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016