سه شنبه 25 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به عادل فردوسی‌پور اجازه پخش درگيري نيروي انتظامی با تصويربردار برنامه‌اش داده نشد، ايسنا

برنامه نود شب گذشته در حالی برگزار شد که رويارويی تلفنی دايی و استيلی نقط اوج برنامه بود؛ در حالی که بحث مربيان فعلی و پيشين پرسپوليس در اين برنامه می‌رفت به جنجالی تازه بدل شود به آرامی پايان يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، برنامه نود اين هفته با موضوع اصلی بحث درباره دلايل نتيجه نگرفتن پرسپوليس در هفته‌های ابتدايی ليگ از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقيقه آغاز شد.

در شروع برنامه منصوری- مديرعامل باشگاه مس سرچشمه از شکايت باشگاهش از سايپا به دليل استفاده کردن از بازيکن محروم در بازی مقابل تيمش خبر داد و گفت:« مسوولان باشگاه سايپا به ما گفتند برای استفاده از اسحاق سبحانی از سازمان ليگ استعلام کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد درحالی که اين بازيکن در پايان فصل گذشته از حضور در يک بازی محروم شده بود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين پيش از پرداختن به مسائل باشگاه پرسپوليس، حميد درخشان در گفت‌وگوی تلفنی از رضا غياثی، ناظر داوری ديدار تيمش برابر تراکتورسازی انتقاد کرد و مدعی شد غياثی در ميانه‌های بازی از ناظر فدراسيون خواسته است به داور وسط بگويد طالب‌لو را از زمين اخراج کند. وی برای اين ادعای خود بهمن دهقان را به عنوان شاهد ماجرا معرفی کرد.

سرپرست باشگاه شاهين بوشهر نيز با تاييد سخنان درخشان گفت: «دليلی ندارد ناظر داوری با ناظر فدراسيون تماس بگيرد و درباره مسائل داوری صحبت کند.»

دهقان همچنين درباره مساله وجاهت قانونی نداشتن مديريتش در باشگاه شاهين بوشهر که از سوی علی‌پور عنوان شده است خاطرنشان کرد: «مقصود آقای عليپور وجاهت قانونی نداشتن پست مديريت است نه من چرا که برای تعيين مديرعامل توسط هيات مديره بايد اساس‌نامه باشگاه اصلاح شود.»

در ادامه برنامه وارد بررسی مسائل حاشيه‌ای و دلايل نتيجه نگرفتن پرسپوليس در ابتدای ليگ برتر شد و در شروع بحث، حميد استيلی در گفت‌وگوی تلفنی حاضر شد.

وی در شروع صحبت‌هايش درگذشت بابک معصومی را به خانواده وی تسليت گفت و با اشاره به سوال پيامکی برنامه نود که در يکی از گزينه‌های علت اعتراض هواداران پرسپوليس را نحوه روی کار آمدن استيلی عنوان کرد بود، اظهار کرد: «من برای سرمربی شدن هيچ برنامه از پيش تعيين شده‌ای نريخته بودم و حتی هميشه می‌گفتم بهترين گزينه برای هدايت پرسپوليس علی دايی است. من پيش از اين نيز برای موفقيت پرسپوليس کارهايی کرده بودم و به عنوان نمونه افشين قطبی را خودم به کاشانی پيشنهاد دادم.»

وی ادامه داد:« حتی کميته فنی باشگاه،‌ علی دايی را به عنوان سرمربی معرفی کرد به وی تبريک گفتم. کاشانی که نمی‌تواند اعضای کميته فنی را بخرد! آن‌ها از پيشکسوتان پرسپوليس هستند و صحبت کردن از اين که معرفی من به عنوان سرمربی از پيش طراحی شده است، درست نيست.»

استيلی افزود: «دايی برای اعلام موافقتش ۱۲ ساعت وقت داشت درحالی که می‌توانست در يک دقيقه بگويد می‌خواهد همکاری کند يا خير! اگر دايی شرايط کميته فنی را قبول می‌کرد و سرمربی می‌شد باز هم گفته می‌شد همه چيز از قبل طراحی شده است.»

سرمربی پرسپوليس در ادامه با بيان اينکه در تمام طول دوران بازيگری‌اش با تعصب بازی کرده است، تصريح کرد: «ما تازه ۱۶ روز است که تيم را به طور کامل در اختيار داريم و نمی‌توان انتظار داشت در اين مدت همه چيز تيم درست شود. من تمام زندگی‌ام را با غيرت و تعصب برای پرسپوليس و تيم ملی کار کرده‌ام، پس چطور می‌شود که هواداران را بی‌غيرت می‌خوانند؟»

در اين لحظه علی دايی با تماس با برنامه به صورت تلفنی رودرروی استيلی قرار گرفت و پس از بيان اين که از استيلی می‌خواهد درباره او حرفی نزدند، اضافه کرد:«اگر آقای استيلی از من می‌پرسد چرا با وجود اختلاف با کاشانی به کميته فنی برنامه داده‌ام بايد بگويم اين کار من به دليل درخواست هواداران از من بود. من هميشه گفته‌ام مديون هواداران پرسپوليس هستم. من از ابتدا هم به عشق آن‌ها و برای کمک به پرسپوليس آمدم و خدا را شکر که سربلند بيرون آمدم.»

دايی ادامه داد:«در طول يکسال و نيمی که در پرسپوليس بودم هواداران با وجود نتايج بد از من حمايت کردند و تعداد محدودی که عليه من شعار می‌دادند هم ليدرهای آقايان بودند.»

وی که از سرپرست باشگاه پرسپوليس با لفظ "آقايان" يا "آقای موقت" ياد می‌کرد افزود: من به کميته فنی گفتم با مديريت قانونی باشگاه کار می‌کنم و اگر آن‌ها شرط مرا قبول نکردند پس حتما خود را قانونی نمی‌دانسته‌اند! اما اکنون از هواداران عاجزانه می‌خواهم فقط پرسپوليس را تشويق کنند.»

سرمربی پيشين پرسپوليس در ادامه با بيان اينکه آرزوی قلبی‌اش موفقيت پرسپوليس است، گفت:‌«آقايان می‌خواستند مرا جلوی مردم قرار دهند و بگويند من به آن‌ها جواب رد داده‌ام ولی اين گونه نبود و من برای پرسپوليس آرزوی موفقيت می‌کنم.»

پس از پايان يافتن صحبت‌های علی دايی بار ديگر استيلی درباره مساله مطرح شده در مورد بدنساز تيمش صحبت کرد و افزود: «اگر می‌دانستم دايی از حرف‌هايم ناراحت می‌شود هرگز چيزی نمی‌گفتم. ما از روز اول با کماسی شروع کرديم ولی به دليل مشکلاتی که ايشان داشتند نتوانستند با ما به اردوی ترکيه بيايند و به همين دليل آقای مايلی‌کهن، علی صالح‌نيا را به ما پيشنهاد دادند تا اگر روزی آقای کماسی نيامدند، جای ايشان را پر کند.»

استيلی ادامه داد:« به هر حال تمام مسائل فنی باشگاه برعهده من است و من درباره مربی بدنساز تيم تصميم می‌کيرم. آقای مايلی‌کهن هم هميشه سر تمرين‌های تيم حاضر هستند و فقط يک بار نتوانستند بيايند.»

در همين رابطه مصاحبه‌ای با محمود خوردبين در برنامه نود پخش شد که در آن گفت‌وگو، سرپرست تيم پرسپوليس گفت:‌« استيلی، ‌صالح‌نيا را نپذيرفت چون اصلا در جريان آمدن او به تمرين‌های تيم نبود. کماسی هم هنوز قراردادش امضا نشده است.»

استيلی در پايان با بيان اينکه قول می‌دهد تيمش نتايج بهتری کسب کند، تصريح کرد: «هنوز ۳۱ هفته تا پايان ليگ باقی مانده است که فرصت بسيار زيادی است. من از هواداران تشکر می‌کنم و بابت نتايج ضعيف تيم از آن‌ها غدر می‌خواهم.»

برنامه نود دوشنبه شب، مانند برنامه‌های قبلی سوال پيامکی هم داشت. در اين برنامه پرسيده شده بود علت اعتراض هواداران پرسپوليس به اين تيم چيست؟ در پايان برنامه از ميان بيش ۲ ميليون شرکت کننده، گزينه اول يعنی نتايج ضعيف پرسپوليس ۳۶ درصد، گزينه دوم يعنی کم حوصلگی تماشاگران ۱۳ درصد و گزينه سوم يعنی نحوه روی‌ کارآمدن استيلی ۵۱ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

يکی از نکات جالب اين برنامه تاکيد فردوسی‌پور بر پخش صحنه‌های درگيری نيروی انتظامی با تصويربردار برنامه ۹۰ بود که با وجود تاکيد تهيه‌کننده و مجری اين برنامه، مسولان صدا و سيما به او اجازه ندادند که اين صحنه‌ها را پخش کنند. اين مخالفت با واکنش فردوسی پور مواجه شد و گفت که بهتر بود صدا و سيما برای احقاق حق به او اجازه پخش اين تصاوير را می‌دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016