سه شنبه 25 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت جسمانی عطاءالله بهمنش وخيم است، خبرآنلاين

ورزش > چهره‌ها - با سابقه ترين روزنامه نگار ورزشی ايران وضعيت مساعدی ندارد و مردم برای شفای او دعا کنند.

صبح امروز بهرام افشارزاده با حضور در منزل عطاءاله بهمنش به ملاقات پيشکسوت عرصه خبر و گويندگی ورزش کشور رفت و از همه هموطنان و بخصوص جامعه ورزش خواست تا برای سلامتی وی دعا کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبير کل کميته ملی المپيک بعد از مطلع شدن از کسالت جدی عطاء اله بهمنش گزارشگر،خبرنگار و اهل قلم با تجربه و با سابقه ورزش کشور با حضور در منزل وی از آخرين وضعيت جسمانی و سلامتی استاد عرصه سخنوری و قلم با خبر شد.

در اين ديدار بهرام افشارزاده ضمن آرزوی سلامتی برای اين پيشکسوت با سابقه ورزشی کشورمان در عرصه رسانه و خبر، از تمامی مردم بخصوص جامعه ورزش کشور خواست تا برای سلامتی و بهبود عاجل بهمنش دعا کنند.

دبيرکل در اين ملاقات ضمن اشاره به اين موضع که تمامی پيشکسوتان عرصه ورزش کشور جزو سرمايه های معنوی بوده و می بايست از تجارب و دانسته هايشان نهايت استفاده را برد عنوان داشت :«کميته ملی المپيک وظيفه خود می داند تا از پيشکسوتان و قهرمانان عرصه خبری ورزش کشور در چنين مواقعی حمايت کند و از مردم عزيز بخصوص جامعه ورزش می خواهم هيچوقت عزيزانی را که در گذشته تلاش صادقانه ای برای خدمت به جامعه داشته اند را تنها نگذارند.»

بهمنش نخستين گزارشگری زنده ورزشی کشورمان را از راديو در سال ۱۳۳۷ برای رقابت دو وميدانی ميان تيم ملی کشورمان و عراق انجام داد و جزو با سابقه ترين اهل قلم جامعه خبری ورزش کشور محسوب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016