پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلالي ها وليد علي را با علي دايي اشتباه گرفتند! ایسنا

حدود سه ماه پس از درگذشت ناصر حجازي، سکوهاي ورزشگاه آزادي همچنان نام اسطوره استقلال را فرياد مي کشيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اگرچه از روي تقويم حدود سه ماه از درگذشت ناصر حجازي مي گذرد اما، همچنان نام او در ورزشگاه آزادي زنده است. امشب و ساعتي پيش از شروع ديدار استقلال برابر فجر سپاسي، حدود سي هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه نام حجازي را فرياد مي کشيدند. در اين بازي همچون ديدارهاي گذشته استقلال، ليدرهاي باشگاه پيراهن هاي منقش به عکس حجازي را بر تن کرده بودند.

استقلاليها که از نتايج تيمشان در سه هفته اخير شادمان بودند، از حالا و در فاصله سي روز تا داربي اول ليگ يازدهم براي حريف قرمزپوش تيمشان خط و نشان کشيدند و بيشتر شعارهايشان در بازي برابر فجر سپاسي معطوف به بازي با پرسپوليس بود. آنها حتي براي تضعيف پرسپوليس از شعارهايي استفاده مي کردند که در ميان هواداران پرسپوليس هم طرفدار دارد. آنها بارها علي دايي را تشويق کردند و به خاطر جدال لفظي مايلي کهن و مديرعامل باشگاه شان براي لحظاتي عليه مدير فني پرسپوليس شعار دادند. استقلالي ها حتي بعد از گل دقيقه 43 وليد علي کويتي به جاي تشويق بازيکن تيمشان، علي دايي را تشويق کردند!

جالبتر از اين، شعار ديگري بود که هوداران استقلال در اوايل بازي سر مي دادند. بر خلاف حبيب کاشاني که اين روزها به خاطر نتايج ضعيف پرسپوليس از شعار هوداران قرمز در امان نيست، علي فتح الله زاده حال و روز خوشي بر روي سکوها دارد. آبي هاي حاضر در ورزشگاه يک صدا مي گفتند، "مدير محبوب ما، حاج علي فتح الله".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کارلوس کي روش و حضورش در ورزشگاه آزادي يکي ديگر از حاشيه هاي آخرين ديدار هفته چهارم بود. کي روش که پس از بازي ايران برابر مالديو به پرتغال سفر کرده بود و فرصت نيافته بود که براي تماشاي بازيهاي ليگ به ورزشگاه ها بيايد، براي ديدن بازي استقلال و فجرسپاسي به استاديوم آزادي آمد و اين ديدار را از نزديک تماشا کرد. استقلاليها هم به محض حضور کي روش در ورزشگاه، از او خواستند فرهاد مجيدي را به تيم ملي دعوت کند. کي روش لحظاتي پس از حضور در بخش ويژه ورزشگاه، از مترجمش خواست تا فهرست بازيکنان دو تيم را براي او بياورد که حامد مومني هم با حضور در جايگاه خبرنگاران فهرستي به زبان انگليسي براي سرمربي تيم ملي تهيه کرد.

تعداد حضور هوادارن استقلال در ورزشگاه آزادي هم يکي ديگر از حاشيه هاي اين بازي بود. اگرچه استقلال در اين هفته هاي اخير باب ميل هوادارانش نتيجه گرفته و پيش بيني مي شد که تعداد زيادي از استقلالي ها به ورزشگاه بيايند، تا پايان نيمه نخست حدود پنجاه هزار هوادار آبي به ورزشگاه پير تهران آمده بودند. اين در حالي است که براي بازي قبلي استقلال حدود 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016