پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد استيلي "با غيرت" شد، پرسپوليسي‌ها جان گرفتند، ایسنا

شروع بازي پرسپوليس و نفت آبادان داستاني متفاوت از ديدارهاي گذشته تيم قرمزپوش تهراني داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اگرچه در بازي‌هاي قبلي استيلي طرفدار زيادي روي سکوها نداشت اما در شروع بازي اين هفته پرسپوليس، روزگار براي استيلي متفاوت بود. "استيلي با غيرت" شعاري بود که از دقايقي پيش از آغاز بازي از روي سکوها شنيده مي شد.

بيست تا سي هزار طرفدار پرسپوليس که براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آزادي آمده بودند از ابتدا استيلي را مورد تشويق قرارمي دادند. البته استيلي تنها کسي نبود که از سوي هواداران مورد تشويق قرار مي گرفت. هواداران پرسپوليس که تعدادشان نسبت به دو بازي گذشته در تهران کم شده بود با هر شروع حمله بازيکنانشان ازنيمه زمين، ايستاده به تشويق تيم مي پرداختند. در حال حاضر شرايط در ورزشگاه آزادي به سود پرسپوليس است. از صبح امروز هواداران پرسپوليس در شبکه هاي اجتماعي اينترنتي با هم متحد شده بودند که در شروع بازي از پرسپوليس و استيلي حمايت کنند که به نظر مي رسد اين تشويقهاي ابتدايي بي ارتباط با اين اتحاد اينترنتي نبوده باشد.

در دقيقه يازده بازي هنگامي که حميد علي عسگر توپ را به خاطر مصدميت بازيکن نفت آبادان به بيرون زد، غلامرضا رضايي به بازيکن جوان تيمش اعتراض کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از ديگر نکات حاشيه اي اين بازي مي توان به اداي احترام بازيکنان دو تيم به شهداي هفتم تير اشاره کرد که پيش از بازي دسته گل هايي را به نماد شهيد رجايي و شهيد باهنر اشاره کرد.

جواد کاظميان که همچون بازي قبلي پرسپوليس در اين بازي هم کارت زرد گرفت، براي سه اخطاره شدن و محروميت از داربي تهران فقط به يک کارت زرد در ديدار با ذوب آهن نياز دارد.

کارلوس کي روش که هفته قبل با حضور در ورزشگاه آزادي بازي استقلال برابر فجر سپاسي را تماشا کرده بود، امشب هم براي تماشاي بازيکنان دو تيم پرسپوليس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادي حاضر شد. علي کريمي هم در جايگاه ويژه حاضر بود اما نکته جالب غيبت حبيب کاشاني است که بر خلاف بازي هفته قبل پرسپوليس برابر مس سرچشمه به استاديوم نيامده بود. شايد اگر کاشاني به آزادي مي آمد رويارويي او با احمدرضا عابدزاده مي توانست صحنه جالبي را براي خبرنگاران به وجود بياورد.

کاپيتاني محمد نصرتي هم از ديگر اتفاقات آغازين اين بازي بود. در غياب علي کريمي و وحيد هاشميان اين محمد نصرتي بود که بازوبند را بر دستانش بسته بود. البته اين بازوبند به اندازه کافي به نصرتي انگيزه داده بود و او در نيمه نخست عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت.

با وجود اينکه هفته قبل حکمي تاريخي صادر شد و نام پيروزي به نام اصلي اش بازگشته بود اما شبکه سوم اصرار عجيبي بر استفاده نکردن از نام پرسپوليس دارد. در اين بازي هم پخش شبکه سوم از نام "پيروزي" براي تيم پرسپوليس استفاده کرد که اين هم اتفاق عجيبي است.

پس از گل جواد کاظميان، هواداران پرسپوليس جان تازه اي گرفتند و در فاصله دو هفته مانده تا داربي تهران براي هواداران حريف کري خواني کردند. آنها مدام حميد استيلي را تشويق مي کردند و انگار توصيه پيشکسوتان پرسپوليس مانند مهدوي کيا براي حمايت از پرسپوليس نتيجه بخش بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016