سه شنبه 1 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی: اميدوارم با غلبه بر نفت با خيالي آسوده به تعطيلات برويم، فارس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ اميدوارم با شكست دادن نفت بتوانيم با خيالي آسوده به تعطيلات برويم.

[استیلی: اميدوارم با غلبه بر نفت با خيالي آسوده به تعطيلات برويم]

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: همان‌طور که بارها گفتم متاسفانه در چند بازی گذشته خودمان بنا بر دلایلی به 3 امتیاز بازی ها نرسیده ایم تا باعث شود هواداران ما ناراحت شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: به همین دلیل با کمک هواداران‌مان و بازیکنان با غیرت به دنبال 3 امتیاز بازی با نفت در خانه هستیم. البته در این بازی هم چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداریم اما باید با همين شرايط بسازيم و برابر حريف به ميدان برويم.

استیلی خاطرنشان کرد: نفت تیم قابل احترامی است و قطعا آنها در مقابل ما انگیزه‌های زیادی دارند. هر تیمی و یا هر بازیکنی مقابل پرسپولیس قرار مي گيرد؛ انگیزه‌اش چند برابر می شود تا خودش را نشان دهد، امیدوارم با یک بازی زیبا به خواسته خودمان برسیم.

وی درباره ترکیب پرسپولیس نیز گفت: مطمئن باشید بهترین‌های یک هفته قبل را به زمین می فرستم. من همیشه گفته‌ام و باز هم اعلام می کنم عدالت را در ترکیب اصلی پرسپولیس رعایت خواهم کرد و دستمزد بازیکنان را سعی خواهم کرد طوری بدهم که آنها لذت ببرند.

وی افزود: خوشبختانه ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که سرتا پا انگیزه هستند و می خواهند خودشان را به ما به هواداران ثابت کنند. امیدوارم همه دست به دست هم به 3 امتیاز بازی با نفت برسیم و با خیالی آسوده راهی تعطیلات شویم تا بازسازی اصلی خودمان را که بیشتر کارهای تاکتیکی است در تعطیلات به کار گیریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016