پنجشنبه 10 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو بازيكن، يك پزشكيار و يك مسوول تداركات محروم شدند، ایسنا

كميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ، يك بازيكن صنعت ساري و يك بازيكن استقلال اهواز را به ترتيب يك و دو سال و يك پزشكيار و يك تداركاتچي را چهار سال از حضور در فوتبال محروم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، كميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ، دو بازيكن به نام‌هاي ميلاد جهاني از تيم صنعت ساري و جاسم صادقي از استقلال اهواز و ميثاق اسلامي، پزشكيار تيم فوتبال صنعت ساري را به دليل اتهام استفاده از مواد نيروزا محكوم كرد.

ميلاد جهاني نسبت به راي صادره خود كه شامل دو سال محروميت از فوتبال بود، اعتراض كرده و در نهايت با بررسي همه وجوه پرونده، محروميتش به يك سال كاهش يافت كه از تاريخ 7 تير 90 تا 7 تير 91 خواهد بود.

ميثاق اسلامي، پزشكيار تيم صنعت ساري نيز به دليل تجويز داروي ممنوعه براي ميلاد جهاني، به چهار سال محروميت از شركت و حضور در كليه فعاليت‌هاي رسمي در فوتبال محكوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين محروميت دو ساله جاسم صادقي كه به دليل ريخته شدن ماده ممنوعه‌ توسط تداركات تيم استقلال اهواز در بطري آبش صادر شده بود، بر جاي خود باقي ماند اما امين علي بيت حردان، تداركات اين تيم چهار سال از حضور در كليه تيم‌هاي رسمي فوتبال محروم شد.

راي صادره به مدت يك هفته از تاريخ ابلاغ، قابل استيناف در كميسيون استيناف آراي دوپينگ است. پرونده استقلال اهواز نيز درباره سرپرست و مديرعامل باشگاه استقلال اهواز باز بوده و متعاقبا درباره آن تصميم گيري خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016