جمعه 11 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دروازبان مازندرانی تیم ملی فوتبال: اندونزی را با گل‌های زیاد شکست می‌دهیم، فارس

خبرگزاری فارس: دروازبان مازندرانی تیم ملی فوتبال در آستانه بازی در برابر اندونزی گفت: می‌توانیم به راحتی اندونزی را با گل‌های زياد شکست دهیم.

شهاب گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مدت یک هفته‌ای که با ملی‌پوشان در اردوی آمادگی حضور داریم، بازیکنان با رفاقت تمام فقط به فکر پیروزی با گل‌های بیشتری هستند.‌

وی گفت: بازیکنان در این مدت اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و به آمادگی بدنی و هماهنگی کامل با تلاش مربیان رسیدند.

دروازبان مازندرانی تیم ملی فوتبال خاطرنشان كرد: در ترکیب کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بازیکنان بزرگی همچون علی کریمی، فرهاد مجیدی، سید مهدی رحمتی، جواد نکونام، محمدرضا خلعتبری و... حضور دارند که این بازیکنان باتجربه و باسابقه هر لحظه می‌توانند با استفاده از تجربه و توانایی خود نتیجه بازی را تغییر دهند.

دروازبان ملی‌پوش مازندرانی تیم ذوب آهن اصفهان درباره میزان آمادگی خود تصریح کرد: در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برم و برای ایستادن در درون دروازه و حفاظت از دروازه تیم ملی رقابت بسیار نزدیکی با رحمتی دارم.

وی گفت: برای من فرقی ندارد که به صلاحدید مربیان من یا رحمتی در درون دروازه بایستیم، برای من این بسیار مهم است که تیم ملی در این مسابقات ‌به ویژه در برابر اندونزی با برتری پرگل پیروز میدان باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گردان افزود: مطمئنا کی‌روش از مربیان بزرگ دنیا محسوب می‌شود و با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ، تیم ملی با اقتدار می‌تواند به بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل صعود کند تا ناکامی چند‌ ساله علاقه‌مندان به فوتبال ایران برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تماشاگران و دوستداران تیم ملی می‌خواهیم که با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی و با تشویق مداوم خود در طول بازی ورزشگاه را جهنمی برای تیم مهمان درست کنند تا بتوانیم با کمک و تشویق این سرمایه‌های ورزش پیروز میدان باشیم.

‌تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در روز جمعه یازدهم شهریور از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی اندونزی است.

تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم‌های اندونزی، بحرین و قطر هم‌گروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016