پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي‌روش: شايسته پيروزي بوديم؛ مي‌توانستيم سه گل بزنيم، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: در آغاز نيمه دوم مي‌توانستيم دو يا سه گل به قطر بزنيم.

به گزارش خبرگزاري فارس، كارلوس كي‌روش پس از تساوي يك بر يك برابر قطر گفت: شروع بازي خيلي سخت بود. عملكرد حريف را ارزيابي مي‌كرديم تا اينكه بعد از 10 دقيقه اول فشار را آغاز كرديم و بر بازي مسلط شديم و بيشتر اتفاقات نيز به سود ما بود.

وي افزود: يك گل هم زديم ولي مسئول نتيجه تساوي قطر هستيم زيرا خودمان به قطري‌ها اجازه داديم كه به ما گل بزنند.

كي‌روش درباره نيمه دوم گفت: در آغاز نيمه دوم حقمان بود دو يا سه گل بزنيم. قطر نيز از برخي فرصت‌هاي پيش آمده حملات خطرناكي ترتيب داد و مسابقه براي دو تيم سخت بود. متاسفانه در چنين وضعيت آب‌وهوايي ارائه بازي خوب بسيار دشوار است. در 30 دقيقه آخر بازي بازيكنان از لحاظ بدني با دشواري روبه‌رو شدند و من به بازيكنان ايران و قطر به دليل تلاششان تبريك مي‌گويم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي از تعويض علي كريمي دفاع كرد و گفت: كريمي تلاش زيادي به خرج داد و خسته شد براي همين تعويضش كردم. پس از تعويض، تيم ايران حملات خطرناكي انجام داد كه اين نشان دهنده درستي تعويض بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كي‌روش در خصوص سخناني كه قبل از بازي در خصوص برد ايران برابر قطر اعلام كرده بود گفت: آنچه در كنفرانس خبري گفتم كاملا روشن بود. گفتم ما تلاش مي‌كنيم بهترين تيم در خانه را شكست بدهيم و اگر بهتر بازي كنيم پيروزي از آن ما خواهد بود، گفتم ما فرصت خوبي براي پيروزي داريم. آنچه گفتم طبيعي بود زيرا تيم من مي‌توانست پيروز باشد و در چنين حالتي طبيعي است كه قطر بايد بازنده باشد. گفتن چنين سخناني عيبي ندارد و هر مربي مي‌تواند بگويد كه تيمش مي‌تواند پيروز باشد و اين طبيعي است.

وي تاكيد كرد: قطري‌ها خوب بازي كردند با اين حال ما در طول 90 دقيقه مسلط بر بازي بوديم و گل قطر نيز از روي اشتباهات تيم ما رخ داد. در فوتبال اشتباه رخ مي‌دهد و هر بازيكني در جهان ممكن است اشتباه كند و هيچ كس مصون از اشتباه نيست. ما سه فرصت حقيقي براي گل زدن داشتيم ولي گل نزديم و هنگامي كه از وجود جواد نكونام در نيمه اول محروم شديم، اين براي ما زيان بزرگي بود.

كي‌روش گفت: من از عملكرد بازيكنانم راضي هستم ولي فرصت پيروزي را از دست داديم. بايد به اين امر اعتراف كنيم. ايران مستحق پيروزي بود زيرا مبارزه كرد و در نيمه اول و دوم تلاش خود را كرد ولي فوتبال است و تيم قطر نيز تلاش خود را كرد و مستحق يك امتياز بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016