شنبه 19 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهداد سلیمی در پاریس رکورد وزنه برداری دنیا را جابجا مي كند، ایلنا

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بهداد سلیمی در جریان رقابت‌های جهانی پاریس ضمن کسب مدال طلا رکورد یک ضرب این رشته را نیز جابجا خواهد کرد.


کوروش باقری در گفت‌وگو با ایلنا‏، با اشاره به شرایط تیم ملی وزنه برداری اظهار کرد: خوشبختانه در طول روزهای اخیر اردوی بسیار خوبی را برگزار کرده‌ایم و از امروز برای پرپایی یک اردوی سه هفته‌ای راهی شهرستان سنندج خواهیم شد.


وی ادامه داد: ما در اخرین روزهای اردو تیم ملی جمع ملی پوشانمان را بعد از یک رکورد گیری به ۱۰ نفر کاهش دادیم و طبق برنامه پس از اردوی سنندج ترکیب ۸ نفره تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی پاریس نهایی خواهیم کرد.


سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رابطه با شرایط آمادگی ملی پوشان کشورمان هم گفت: خوشبختانه شرایط نسبتا مطلوبی داریم هرچند که برخی از ملی پوشان ما هنوز نتوانسته‌اند به رکورد‌های اصلی خود برسند که البته به نظر می‌رسد با توجه به اردوهای پیش رو این مورد هم حل بشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: ما تا به اکنون چند دوره رکوردگیری داشته‌ایم که خوشبختانه به صورت مرحله‌ای رکورد ملی پوشان با یک سیر صعودی مواجه بوده است‏، هرچند که هنوز هم تارسیدن به رکوردهای ایده آل فاصله داریم.


باقری در ادامه بر کسب ۶ سهمیه بازی‌های المپیک توسط ملی پوشان کشورمان تاکید کرد و گفت: ما خودمان را برای کسب این ۶سهمیه و البته درخشش در مسابقات جهانی پاریس آماده کرده‌ایم. البته مسابقات جهانی شرایط ویژه‌ای دارد و ما باید به لحاظ روحی و روانی هم بازیکنان را محیای این رویداد بزرگ کنیم.


وی همچنین تاکید مسئولان و رسانه‌ها را بر کسب مدال طلای بازی‌های المپیک و جهانی توسط بهداد سلیمی را بدون ایراد خواند و افزود: به هر ترتیب این حق مسئولان ومردم است که از قهرمان ملی خود انتظار مدال آوری داشته باشند. من هم همسوی آن‌ها بر این موضوع تاکید دارم و مطمئن هستم که بهداد سلیمی در جریان مسابقات پاریس علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و سهمیه المپیک رکورد یکضرب دنیا را نیز جابجا خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016