یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مربي استقلال: رحمتي در دريافت گل ها تقصيري نداشت، ایرنا

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در سه گلي كه مقابل تراكتورسازي دريافت كرديم كاري از دست مهدي رحمتي بر نمي آمد و دروازه بان ما تقصيري نداشت.

بهتاش فريبا روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، در خصوص شكست استقلال برابر تراكتورسازي تصريح كرد: ارسال ضربات ايستگاهي بازيكنان تراكتورسازي تيز و سرعتي بود و به خاطر تراكم بازيكنان در محوطه جريمه رحمتي نمي توانست از دروازه بيرون بيايد.

وي ادامه داد: طبيعي است كه در چنين شرايطي دروازه بان نمي تواند كار خاصي انجام دهد. مدافعان وظيفه داشتند اين توپ ها را دفع كنند كه متاسفانه در هر سه گل اين اصل رعايت نشد.

مربي استقلال با اشاره به آناليز بازي هاي تراكتورسازي خاطرنشان كرد: مي دانستيم تراكتورسازي روي ارسال ها خطرناك است. به همين خاطر از بازيكنانمان خواستيم يارگيري نفر به نفر را در زمين پياده كنند.

فريبا تاكيد كرد: براي اجراي دقيق اين برنامه حتي بازيكنان حريف را با اسم و شماره به بازيكنان خودمان سپرديم تا اجازه حركت به آنها ندهند، اما بعضي از آنها وظيفه خود را به خوبي انجام ندادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به اينكه بازيكنان استقلال بايد از اين شكست درس عبرت بگيرند، گفت: شايد بازيكنان ما از كسب چهار پيروزي پياپي كمي مغرور بودند.به نظرم اين شكست تلنگر خوبي براي ما بود و بايد از آن براي پيروزي در مسابقات بعدي استفاده كنيم.

مربي استقلال درباره ديدار روز جمعه با پرسپوليس تصريح كرد: من بارها گفته ام كه اين مسابقه هيچ ارتباطي به جايگاه دو تيم در جدول ندارد.تيمي كه تمركز بيشتري داشته باشد و از اندك موقعيت هايش به خوبي استفاده كند قطعا پيروز مسابقه خواهد بود.

تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادي با نتيجه 3 بر 2 برابر تراكتورسازي شكست خورد. استقلال روز جمعه با پرسپوليس ديدار مي كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016