چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين عضو جديد هيئت مديره پرسپوليس: استيلی می‌ماند اما نمی‌توانم شق‌القمر کنم، من ۳۲ جام آوردم، کاشانی سه جام! مهر

عضو جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه برای خوشحالی مردم به پرسپوليس برگشتم،گفت: من نمی‌توانم شق‌القمر کنم اما آمدم يک گوشه کار را بگيريم. سياست کاری ما اين است که حميد استيلی به کارش ادامه دهد و ما هم حمايت کنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروين که صبح امروز چهارشنبه در محل تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرده بود ضمن بين مطلب فوق گفت: مردم توقع زيادی دارند و اگر ببازيم ناراحت می‌شوند. دلمان نمی‌خواهد ناراحتی مردم را ببينيم.

سرمربی پيشين تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم شق القمر کنم. آمده‌ام يک گوشه کار بگيرم و دل مردم را خوش کنم. کادر فنی و بازيکنان هم بايد برای رسيدن به اين هدف تلاش کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پروين در مورد حضور رويانيان به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: ‌سردار پرونده موفقی را دارد. شما نگاه کنيد که ايشان در گذشته موفق بوده است. البته يک مقدار هم ورزشی است اما اگر مديريتش پشت ما باشد کافی است.

وی در پاسخ به سئوال طنز يکی از خبرنگاران که با حضور سردار مشکلات سوخت و بنزين بازيکنان برطرف می‌شود گفت:‌ از اين حرفها نزنيد و تنها بحث فنی کنيد.

پروين در پاسخ به خبرنگار مهر که آيا در مسايل فنی هم دخالت می‌کند اظهار داشت: انشاء الله دخالت می‌کنيم اما اين را بگويم که حميد استيلی با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و وقتی دو تا برد بياوريم مشکلات همه برطرف می‌شود.

وی در مورد اينکه در نشست شب گذشته هيئت مديره چه مسايلی مطرح شد خاطرنشان کرد: وقت نبود زيرا بعد از ما هيئت مديره استقلال به جلسه رفتند. قرار است امروز به طور کامل در اين خصوص صحبت کنيم.

وی در مورد اين که اگر استيلی اين دو برد را نياورد عوض خواهد شد، گفت: ‌فعلاً به اين فکر باشيد که تيم پيروز شود و بتوانيم دل هواداران را شاد کنيم. الان وقت اين حرفها نيست.

عضو جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با تبريک به کاشانی به خاطر زحماتی که در اين تيم کشيد و سه جام برای پرسپوليس آورد، اظهار داشت: آقای کاشانی داشت از لحاظ افتخارات به من نزديک می‌شد. البته من ۳۲ جام آوردم و او ۳ تا جام آورد. در اين شرايط هم بايد به او خسته نباشيد بگوييم.

وی با بيان اينکه به عشق هواداران و مردم به پرسپوليس برگشته است در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که سمتش دقيقاً در اين باشگاه چيست، خاطرنشان کرد: من هيچ‌کاره‌ام و فقط آمدم به پرسپوليس کمک کنم تا مردم خوشحال شوند.

پروين در پايان در پاسخ به اين سئوال که محمد پروين پسرش در نيم فصل به پرسپوليس می‌آيد، گفت: اين صحبت‌ها را نکنيد. محمد بايد يکجا بازی کند ۱۰ يا ۲۰ گل بزند تا خود باشگاه پرسپوليس برود و اين بازيکن را جذب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016