چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا محمد، هافبک پرسپوليس: از اين هفته برای بردن استارت می زنيم، ايلنا

وقتی تماشاگران از روی سکو شعار می دهند، تيم وارد حاشيه می شود و کار برای جبران خيلی سخت می شود.


ايلنا: هافبک راست پرسپوليس پيش از شروع بازی با شاهين بوشهر با اصابت سنگ بزرگی به پشت سرش نقش بر زمين شد تا در اين بازی با ورم گنده سرش بازی کند.

گفتگوی خبرنگار ايلنا با عليرضا محمد در خصوص اين اتفاق و شکست پرسپوليس برابر شاهين در ذيل آمده است؛

* شنيديم بدجور مصدوم شديد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بله با آن سنگی که به سر من خورد همين که من مصدوم شدم، بايد خدا را شکر کرد والا اگر به گيجگاه من برخورد می کرد معلوم نبود الان چه اتفاقی می افتاد.

*اين اتفاق چه زمانی افتاد؟
دقيقا پيش از شروع بازی که مشغول گرم کردن بوديم، از سکوی بغل پرسپوليس سنگی به سرم اصابت کرد که برای۵دقيقه نقش بر زمينم کرد. به شدت سرم گيج می رفت و اثرات آن هم تا پايان بازی همراهم بود.

*اما سرتان هنگام بازی باندپيچی نشده بود!
درست است اما همان نقطه ای که سنگ برخورد کرد به اندازه يک گردو بالا آمد. همه اينها به کنار بعد از اين اتفاق خيلی از مسئولان باشگاه ناراحت شدم.

*چطور؟
بعد از اينکه من روی زمين افتادم، هيچکس بالای سرم نيامد. يکی نيامد بگويد حالت چطور است؟ از اين بابت خيلی ناراحت شدم.

*شرايط مسابقه را بعد از اين حادثه داشتيد؟
بله، اما در تمام طول بازی اين درد همراه من بود و بعضی مواقع سرم گيج می‌رفت.

*از بازی بگو و اينکه چطور اولين شکست پرسپوليس در ليگ۹۰رقم خورد؟
با اينکه بازی دوم ما بود و بايد بهتر از قبل کار می کرديم گرمای شديد و شرجی بودن هوا به همراه جو استاديوم باعث شد بازی کيفيت لازم را پيدا نکند. اين وقت سال اصلا درست نيست مسابقه ای در بوشهر انجام شود چون واقعا سخت است.

*اما اين شرايط برای همه تيم ها يکسان است.
قبول دارم اما اگر خودتان در آن شرايط فقط راه برويد حرف مرا بهتر می فهميد. ما ۴۵دقيقه نيمه اول را به هر شکل ممکن تحمل کرديم اما در ادامه هر چه از زمان بازی می‌گذشت شرايط سخت تر می شد.

*در بازی دوم هم فيکس بودی، به نظر می رسد استيلی اعتقاد زيادی به شما دارد.
من تمام تلاشم را می کنم و دوست دارم تا وقتی مثمرثمر هستم در خدمت تيم باشم. آقای استيلی هم مربی با دانشی است و در تاکتيک ايشان با تمرکز کار می کنم.

*استيلی اعلام کرده لايه دفاعی پرسپوليس ترميم خواهد شد، منظورش کدام بخش از خط دفاع تيم شماست؟
من نمی دانم ايشان منظورش با کدام بخش است اما مطمئن هستم آقای استيلی در کارشان قوی است و نفر به نفر تيم را در طول ۹۰دقيقه بازی آناليز می کند و اشتباهات هر کس را به خودش گوشزد می کند.

*در همين بازی که خط دفاع به هم ريخت و شاهين به گل رسيد کدام مدافع مقصر بود؟
نمی شود گفت فلانی مقصر است، چون وقتی يک تيم گل می خورد همه مقصر هستند. هماهنگی در کار دفاعی مهم است و انشاالله اين مهم در بازی های بعد درست خواهد شد.

*برخی معتقدند پرسپوليس مشکل بدنسازی دارد، نظر خودت چيست؟
نه اتفاقا. تيم ما خوب بدنسازی کرده و تيمی که خوب اين کار را کرده باشد احتياج به زمان دارد. انشاالله از همين هفته برای بردن استارت می زنيم و به تمام اين حرف و حديث ها خاتمه خواهيم داد.

*در بازی با شاهين باز هم از روی سکوها علی دايی را فرياد زدند، فکر نمی کنی اين يک عادت برای پرسپوليسی ها شده؟
۱۰۰درصد همينطور است. انشاالله اين عمل ترک شود. وقتی آنها از روی سکو شعار می دهند، تيم وارد حاشيه می شود و کار برای جبران خيلی سخت می شود. اميدوارم ديگر اين اتفاقات بد رخ ندهد.

*در يکی از خبرگزاری ها آمده بود، بازيکنان پرسپوليس در اولين جلسه تمرينی بعد از باخت پس از صحبت های استيلی شروع به دست زدن کردند، علت اين کار چه بود؟
آن دستی که ما بعد صحبت های سرمربی زديم يک نوع ابراز روحيه بود. حتی آقای کاشانی هم که برای ما صحبت کردند گفتند هنوز دير نشده و نبايد امتيازات اين هفته را از دست بدهيم. اين چيزی نبود که بخواهد برای برخی دوستان جای سئوال داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016