پنجشنبه 31 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي پروين: نمي توانم شق القمر كنم، ایسنا

علي پروين اميدوار است هيات مديره جديد بهترين تصميم‌ها را براي پرسپوليس بگيرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي پروين پس از حضور در تمرين صبح امروز پرسپوليس اظهار كرد: پس از هفت هشت سال دوباره به پرسپوليس بازگشتم و مي خواهم به تيمم كمك كنم، نمي توانم شق القمر كنم. بايد همه دست به دست هم دهيم تا به پرسپوليس كمك كنيم،‌ ما كارمان را از امروز شروع مي‌كنيم.

پروين ادامه داد: متاسفانه استيلي در هفته‌هاي اول فصل با بدشانسي نتوانسته نتيجه‌ بگيرد، بايد همه به او كمك كنيم تا پرسپوليس از اين وضعيت خارج شود.

پروين درباره مدير عاملي رويانيان گفت: رويانيان چند سال سابقه مديريت دارد و به خوبي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند، همه ما در اينجا هستيم كه به پرسپوليس كمك كنيم و هيچ كس به تنهايي نمي‌تواند كاري انجام دهد.

از علي پروين درباره پسرش محمد پروين پرسيده شد كه او در پاسخ گفت: محمد خودش بايد تلاش كند و 10ـ 20 گل بزند تا دوباره به سطح اول فوتبال كشور بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عضو هيات مديره پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چه زماني براي حضور در پرسپوليس با عباسي صحبت كرده گفت: من در يكي دو روز گذشته با عباسي صحبت كردم و انشاءالله مي‌خواهيم بهترين تصميم‌ها را براي پرسپوليس بگيريم تا تيم به روزهاي اوجش باز گردد.

پروين در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان دارد در بحث فني تيم هم دخالت كند، گفت: بايد ببينيم چه مي‌شود، شايد ورود كنم، فعلا حميد با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد، امروز خانه ما به محل تمرين پرسپوليس نزديك بود و من هم آمده بودم كه بچه‌ها را ببينم و از اين به بعد هم بيشتر به تمرين‌ها خواهم آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016