شنبه 2 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مارادونا به ياد گذشته لگد زد! ایسنا

سرمربي الوصل پس از پايان بازي تيمش مقابل الامارات به هنگام عكس گرفتن با دست نوشته اي كه از سوي دخترانش و نوه‌اش براي او فرستاده شده بود، با يكي از هواداران الوصل درگير شد و لگدي به دست او زد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ديگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتين كه تابستان امسال به عنوان سرمربي الوصل انتخاب شد، بعد از ديدار تيمش مقابل الامارات حركتي انجام داد كه سيل انتقادات را از او به دنبال داشت.

مارادونا قبل از اين ديدار كه با نتيجه‌ 3 بر صفر به سود تيمش به پايان رسيد، ناگهان متوجه شد كه دست نوشته اي از سوي دو دخترش كه بر روي يك قسمت آن نوشته شده بود " پدر در تمام لحظات همراه تو هستيم" و همچنين از طرف نوه‌اش كه در قسمت ديگر آن نوشته شده بود"پدر بزرگ دوستت دارم" در ورزشگاه نصب شده است.

وي بعد از اين كه بازي به پايان رسيد، به طرف دست نوشته رفت و خواست عكسي را در كنار آن بيندازد، اما يكي از تماشاگران با تكان دادن آن مانع از اين كار شد تا اين كه صبر مارادونا به سر رسيد و لگد محكمي به دست آن تماشاگر زد. اما بلافاصله به طرف تماشاگر رفت و از او عذرخواهي كرد كه او نپذيرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي الوصل در نشست خبري بعد از بازي بار ديگر از آن تماشاگر عذرخواهي كرد و گفت: اصلا قصد بي ادبي را به وي نداشتم من فرد احساسي هستم و اين طبيعت من است.

اين دست نوشته با دو زبان اسپانيايي و عربي نوشته شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016