پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم زنان ايران: قدرتمان را به فيفا ثابت كرديم۷ ایرنا

سرمربي تيم زنان ايران گفت: با پيروزي پر گل مقابل لبنان قدرت خود را به فيفا ثابت كرديم.

به گزارش ايرنا و به نقل از فدراسيون فوتبال، مريم ايراندوست پس از پيروزي پر گل شاگردانش در مقابل لبنان تصريح كرد: در نيمه اول بازيكنان به علت اينكه اولين بازي خود را دراين شرايط آب و هوايي سپري مي كردند تا حدودي نتوانستند بازي خود را به نمايش بگذارند.

وي افزود: به همين خاطر نيمه اول با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد. هر چند كه معتقدم تك گل لبنان آفسايد بود.

سرمربي تيم فوتبال زنان ايران خاطرنشان كرد: پس از صحبت در بين دو نيمه بازيكنان به زمين بازگشتند و بازي اصلي خود را به نمايش گذاشتند. از عملكرد شاگردانم راضي هستم و اميدوارم در ديگربازي هاي پيش رو پيروز باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ايراندوست در خصوص ديدار با تيم امارات گفت: بازي اين تيم را مقابل سوريه ديدم. تيم ملي امارات از بازيكنان بسيار خوبي بهره مي برد و كار سختي را مقابل اين تيم داريم.

وي تاكيد كرد: برنامه هاي وي‍ژه اي براي عملكردي مثبت در مقابل اين تيم خواهيم داشت تا به اميد خدا نتيجه دلخواه را در مقابل امارات كسب كنيم.

وي با اشاره به حضور ملي پوشان با حجاب اسلامي در اين دوره از مسابقات گفت: در مراسم قرعه كشي سرپرست مسابقات در خصوص نحوه پوشش بازيكنان و رنگ لباس مواردي را مطرح كرد كه جز بهانه گيري چيزي نبود. ما با جديت اعلام كرديم كه پوشش تيم ايران كامل است و بازيكنان با لباسهاي مورد نظر به ميدان مي رود.

ايراندوست تاكيد كرد: .بر همين اساس وقتي امشب در مقابل لبنان با اقتدار ظاهر شديم ، قدرت خود را به فيفا و تمامي افرادي كه اجازه ندادند تا ايران در رقابتهاي المپيك لندن با پوشش اسلامي بازي كند ثابت كرديم. ايران در نيمه دوم شاهكار كرد و اقتدارش را به نمايش گذاشت.

وي در پايان از تماشاگران حاضر در استاديوم ملعب سلطان بن زائد قدرداني كرد و خواست تا تيم ملي را براي كسب پيروزي هاي بيشتر با تشويق هايشان تنها نگذارند.

تيم فوتبال زنان ايران شب گذشته توانست در اولين مسابقه خود در رقابت هاي فوتبال غرب آسيا لبنان را با نتيجه پر گل 8 بر يك از پيش رو بردارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016