پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شيخ منصور ثروتمندترين مرد فوتبال جهان، ایرنا

مجله فوتبالي 'چهار چهار دو' شيخ منصور مالك ميليارد باشگاه فوتبال منچسترسيتي انگليس را ' ثروتمندترين مرد دنياي فوتبال در فصل 12/2011 ' اعلام كرد.

اين مجله دارايي هاي او را 20 ميليارد پوند تخمين زده است.

شيخ منصور از اعضاي خانواده سلطنتي آل نهيان ابوظبي است كه از زمان خريد باشگاه منچسترسيتي در سال 2008 تاكنون سرمايه گذاري هاي هنگفتي را در اين باشگاه انجام داده است.

منچسترسيتي به همين دليل توانست به مسابقات امسال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا راه پيدا كند و در جام حذفي 2011 انگليس به قهرماني برسد.

اين تيم مسابقات فصل جاري ليگ برتر را هم خوب شروع كرده است و در كنار تيم قدرتمندي چون منچستريونايتد، در مسير قهرماني گام بر مي دارد.

مجله 'چهار چهار دو' در گزارش خود همچنين اعلام كرده است، 'آليشر عثمان اف' از سهام داران باشگاه آرسنال در حال حاضر ثروتمندتر از 'لاكشمي ميتال' سهامدار باشگاه كويينز پارك رنجرز است.

اين مجله ارزش دارايي هاي عثمان اف را 12.4 ميليارد پوند تخمين زده در حاليكه ميتال كه از نجيب زادگان هند است با 11.8 ميليارد پوند در مكان سوم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




'رومن آبراموويچ' مالك روس باشگاه چلسي نيز با 10.3 ميليارد پوند در مكان چهارم قرار دارد و 'مالكوم گليزر' مالك جنجالي باشگاه منچستريونايتد همچنان رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

'جان دابليو هنري' مالك آمريكايي ليورپول كه كنسرسيوم او حدود يك سال پيش تمامي سهام باشگاه را خريداري كرد، بيستم است.

در فهرست ثروتمندترين هاي دنياي فوتبال، 'ديويد بكام' كاپيتان سابق تيم ملي انگليس با 135 ميليون پوند دارايي در بين بازيكنان نفر اول و در مجموع نفر چهل و دوم است.

'مايكل اوون' و 'ريو فرديناند' در فهرست بازيكنان نفرات دوم و سوم هستند در حاليكه 'رايان گيگز' و 'وين روني' هم تيمي هاي فرديناند در منچستريونايتد به ترتيب در مكان هاي چهارم و پنجم قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016