دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين: مثل آب خوردن بحرين را می‌بريم، هواداران برای حمايت به ورزشگاه بيايند، برنامه نود

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت:اگر بازيکنان استرس نداشته باشند، مثل آب خوردن بحرين را می‌بريم.

علی پروين در خصوص بازی تيم‌های ايران و بحرين اظهار داشت: همه می‌دانند فوتبال ما اگر فردا روزش باشد يک سر و گردن از اين عرب‌ها بالاتر هستيم. پس بايد با اين تمرکز به ديدار بحرين برويم.

وی افزود: سه امتياز بازی مهم است چون در خانه بازی می‌کنيم. مردم هم بايد بيايند. چون همه عاشق و علاقه به فوتبال دارند و بايد در راه رسيدن به جام جهانی يارهای دوازدهم تيم ملی بزرگسالان باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پروين تاکيد کرد: درست است وسط هفته بايد به مصاف بحرين برويم اما انشاءالله صد هزار نفر عاشق فوتبال به ورزشگاه بيايند چون اکنون وقت حمايت از تيم ملی است و بايد بار و بنه را ببنديم و تيم ملی ايران را حمايت کنيم.

وی در پاسخ به سؤالی که آيا بازی با بحرين برای ما خطری دارد يا خير، گفت: نه بابا چه خطری. زياد شلوغش نکنيد انشاءالله با آرامش و بدون استرس بازيکنان مثل آب خوردن اين بحرين را در تهران در هم می‌کوبند. مطمئن باشيد با يک مهمان نوازی خوب می‌توانيم انشاءالله به هدف خود برسيم و هيچ نياز به شلوغ‌کاری نيست.

پروين افزود: خوشبختانه آنچه را که شنيدم وضعيت بازيکنان خوب است و همه انگيزه دارند تا انشاءالله به اين سه امتياز حساس برسيم تا در راس جدول گروه خودمان قرار بگيريم. اگر نيمه اول بتوانيم کار بحرين را تمام کنيم قطعا با آرامش بيشتر به گل‌های بيشتر هم می‌رسيم.

وی در خصوص پيروزی ۱۴ بر يک پرسپوليس مقابل منتخب کيش گفت: زدن ۱۴ گل در يک بازی بد نيست اين نشان می‌دهد که خدا را شکر بچه‌ها از نظر روحی و روانی در شرايط خوبی هستند اما نبايد گول ۱۴ گل را بخورند.

به نظرم همه بازی‌ها سخت است و پرسپوليس روز دشواری را مقابل مس کرمان دارد. انشاءالله بچه‌های پرسپوليس با تمام وجود به کرمان می‌روند و سه امتياز ديگر را به امتيازهای خودشان اضافه می‌کنند تا به بالای جدول بيايند.

پروين در پايان تاکيد کرد: فقط چند کلام من برای بچه‌های تيم ملی اين است که فردا در جريان بازی عجله نکنند و به هيچ عنوان به فکر بازی احساسی نباشند. اين بچه‌ها اگر خودشان باشند، بزرگ‌تر از بحرين را هم خيلی راحت شکست می‌دهند. انشاءالله منتظر مردم فردا در ورزرشگاه آزادی هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016