دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد نکونام: کار زشت بحرينی‌ها را فراموش نمی‌کنيم، بهترين عملکرد را خواهيم داشت، مهر

کاپيتان تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازيکنان ايران، حرکت زشتی که بحرينی ها در پايان ديدار مقابل ايران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ داشتند را فراموش نخواهند کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پيش از ديدار تيم های ملی فوتبال ايران - بحرين که پيش از ظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس کمپ تيم های ملی برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: بازی ايران مقابل بحرين هميشه دشوار بوده و از حساسيت خاص خود برخوردار است. تلاش ما اين است که در اين بازی بهترين عملکرد را داشته و نتيجه مطلوب کسب کنيم. قطعا اين امر ميسر نمی شود مگر با حمايت شما (رسانه ها) و مردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه از هواداران و علاقه مندان به فوتبال خواست سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی حضور يافته و به حمايت از تيم ملی فوتبال کشورمان بپردازند و افزود: اميدوارم در پايان بازی فردا همه ما خوشحال باشيم و با پيروزی مقابل بحرين جايگاه خود در صدر جدول گروهمان را حفظ کنيم.

کاپيتان تيم ملی فوتبال کشورمان در خصوص نوع بازی تيم ملی فوتبال بحرين گفت: ما استيل بازی کشورهای عربی را می دانيم و به خوبی به اين نکته واقفيم که آنها به دنبال وقت تلف کردن هستند و فوتبالی نابرابر را انجام می دهند.

نکونام خاطرنشان کرد: البته اين برای گذشته است که بازيکنان بی دليل خود را زمين می انداختند تا تيم مقابل توپ را به بيرون بزند. در فوتبال امروز اگر بازيکنی بی جهت خود را زمين بيندازد ديگر تيم مقابل بازی را متوقف نمی کند. ما هم با توجه به توصيه مربيان در بازی فردا مقابل بحرين به هيچ عنوان توپ را به بيرون نزده و بازی را قطع نمی کنيم مگر اينکه اتفاق خاصی برای بازيکنان اين تيم رخ دهد.

وی با يادآوری اينکه تيم های عربی به ويژه بحرين از نظر فوتبالی نمی توانند با ايران مقابله کنند گفت: ما در بازی خانگی مقابل بحرين نياز به برد داريم و قطعا اگر بازيکنی از اين تيم بخواهد تمارض کند به کار خود ادامه خواهيم داد.

وی خاطرنشان کرد: با تمرکز و آمادگی جسمانی که داريم می توانيم اعصاب خود را کنترل کنيم و به گل اول دست يابيم قطعا اگر بتوانيم گل اول را به ثمر برسانيم ديگر بحرينی ها روی به بازی تاخيری و ضد فوتبال نخواهند آورد.

نکونام يادآور شد: ما به جام جهانی ۲۰۰۲ نرفتيم اما نرفتنمان فقط به خاطر باخت مقابل بحرين نبود ما قبل از آن بازی می توانستيم نتايج بهتری کسب کنيم تا به جام جهانی راه يابيم. با اين حال کار زشت بحرينی ها را فراموش نمی کنيم.

وی با اشاره به اينکه پس از آن بازی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲، سه بازی مقابل تيم ملی بحرين انجام داده که در ۲ بازی تيم ملی پيروز بوده و در يک مسابقه به نتيجه تساوی رضايت داده گفت: ما برای برد به زمين می رويم و اينکه مردم کشورمان می خواهند هميشه مقابل تيمی چون بحرين پيروز باشيم به ما انگيزه می دهد که به مراتب بهتر بازی کنيم. در بازی فردا با توجه به خواست مردم بازی خوبی را به نمايش می گذاريم تا به پيروزی دست يافته و جايگاه خود را در صدر جدول گروهمان حفظ کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016