دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيلور، سرمربی بحرين: بازی بحرين با ايران شبيه ديدار تاتنهام با منچستر است، از تماشاگران ايران ترسی نداريم، ايسنا

پيتر تيلور دوست دارد که ديدار تيم ملی بحرين با ايران به دليل تقابلش با کی‌روش شبيه به ديدار تاتنهام با منچستريونايتد باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی تيم فوتبال بحرين در نشست خبری پيش از بازی تيمش مقابل ايران که فردا برگزار می‌شود اظهار کرد: بازی خيلی سختی مقابل ايران داريم. وقتی که قرعه‌کشی انجام شد، معلوم شد که ايران شانس اول صعود در اين گروه است اما من به تيم خودم اميدوارم چرا که در دو بازی قبلی نمايش خوبی داشته‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيلور در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش از تماشاگران ايرانی ترسی ندارد؟ گفت: ما در بازی مقابل اندونزی هم مقابل تماشاگران پرتعداد اين تيم قرار گرفتيم اما تماشاگران ايرانی فرق می‌کنند. با اين حال ما به ايران احترام می‌گذاريم و سعی‌مان اين است که از اين گروه صعود کنيم چرا که برای تيم‌مان زحمت کشيده‌ايم.

از سرمربی بحرين درباره وقت تلف کردن احتمالی بازيکنان تيمش در بازی فردا سوال شد، که او در پاسخ گفت‌: ما برای خوب بازی کردن به ايران آمده‌ايم و قصدمان وقت تلف کردن و از دست دادن وقت نيست. مطمئنا می‌خواهيم برای صعود به مرحله بعد از اين بازی امتياز بگيريم.

وی همچنين در پاسخ به اين سوال که چه برنامه‌ای برای بازی فردا با ايران دارد؟ گفت: در بازی فردا چه سه امتياز بگيريم و چه يک امتياز بگيريم، من خوشحال‌ترين فرد خواهم بود. با اين حال ما برای ايران احترام خاصی قائليم.

تيلور همچنين در پاسخ به اين سوال که فکر می‌کند کدام بازيکن ايران در بازی فردا خطرناک‌تر از بقيه باشد؟ گفت: فکر می‌کنم ۶ بازيکن جلويی ايران از همه خطرناک‌ترند و ما بايد آن‌ها را مهار کنيم. سعی می‌کنم از همان بازيکنانی که مقابل قطر و اندونزی بازی کردند، استفاده کنم.

سرمربی بحرين در پاسخ به اين سوال که شما در جايی عنوان کرده بوديد کسب يک امتياز از ايران برای ما مناسب است؟ گفت: اين دفعه اول نيست که در مصاحبه‌های من اشتباه رخ می‌دهد. من اين صحبت را نکرده‌ام. وقتی از من سوال شود که چه هدفی از بازی بعدی تيمت داری، هميشه می‌گويم که ما برای پيروز شدن وارد زمين می‌شويم.

وی در پاسخ به اين سوال که فکر می‌کند تا چه زمانی در بحرين ماندگار است؟ گفت: من از اول خرداد در تيم ملی بحرين هستم. در روزهای اول آشنايی کمی با بحرين داشتم اما بازی تيمم مقابل اندونزی من را به آينده بحرين اميدوار کرده است. قطعا فردا يکی از بزرگ‌ترين تجربه‌های مربی‌گری من است و من می‌خواهم خودم را در تيم بحرين نشان دهم.

تيلور همچنين درباره تقابل خود به عنوان يک مربی انگليسی با سرمربی پرتغالی تيم ملی ايران هم گفت: کی‌روش در انگليس يک فرد قابل احترام است چرا که کارهای بزرگی در منچستريونايتد انجام داده است. کی‌روش گفته است که ايران مثل منچستر تمرين می‌کند و مثل منچستر در بازی‌هايش حضور می‌يابد. من هم بايد بگويم که طرفدار تاتنهام هستم و سعی می‌کنيم که مثل اين تيم بازی کنيم. به اعتقاد من تاتنهام از منچستر بزرگ‌تر است.

همچنين فوزی هافبک تيم ملی بحرين در اين نشست درباره ديدار تيمش مقابل ايران گفت: اولين باری است که مقابل ايران بازی می‌کنم. ايران بازيکنان بزرگی در اختيار دارد. من خودم انگيزه‌های زيادی از حضور در اين بازی دارم. درست است که کاپيتان ما در اين بازی غايب است اما کاپيتان ما تنها بخشی از تيم ماست و ما سعی می‌کنيم که جای خالی او را در اين بازی پر کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016