دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: مراقب حربه‌های بحرينی‌ها باشيد‌، محيط ورزش جای شعار سياسی نيست! ايسنا

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال گفت: بحرين برای کسب امتياز به ايران می‌آيد و برای اين کار از هر حربه‌ای استفاده خواهد کرد.

کريم باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار پيش روی تيم ملی فوتبال در برابر بحرين در راه صعود جام جهانی ۲۰۱۴، با بيان اين که تيم ملی بازی سختی پيش رو دارد، اظهار کرد: بحرين هميشه برای ما دردسرساز بوده است و حتی در سال ۲۰۰۱ ما را از رسيدن به جام جهانی محروم کرد. اين تيم برای کسب امتياز و شايد پيروزی به ايران می‌آيد و برای رسيدن به اين هدف از هر حربه‌ای استفاده خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه با اشاره به ديدار تدارکاتی تيم ملی برابر فلسطين، اين ديدار را در افزايش روحيه بازيکنان تيم ملی موثر دانست و افزود: اين بازی از هيچ بهتر بود. البته فلسطين تيم مقتدری نبود، اما پيش از ديدار برابر بحرين از نظر روحی برای ما خوب بود. اميدوارم ملی پوشان در بازی رسمی خود برابر بحرين هم با قدرت حاضر شوند و حريف را شکست دهند.

باقری همچنين بحرين را تيمی سرسخت توصيف و خاطر نشان کرد: اين تيم برای کسب نتيجه‌ قابل قبول به ايران می‌آيد، ولی اگر بازيکنان ما با تمرکز کافی به ميدان بروند و با قدرت در بازی حاضر شوند به راحتی می‌توانند حريف را از پيش رو بردارند.

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال در ادامه با بيان اين که هواداران فوتبال در ايران هميشه از تيم ملی حمايت کرده‌اند، گفت: اميدوارم سه‌شنبه هم مردم با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی ملی پوشان ايران را همراهی کنند تا با پشتوانه آن‌ها بتوانند بر حريف فائق آيند.

وی همچنين درباره احتمال سردادن شعارهای سياسی در ورزشگاه توسط مردم و عليه بحرين گفت: محيط ورزش جای شعار سياسی نيست. تماشاگران بايد در بازی با بحرين فقط تيم خود را تشويق کنند و از سردادن شعارهای سياسی پرهيز کنند، چون اين کار باعث محروميت فوتبال ما و آسيب ديدن تيم می‌شود. انشاءالله که مردم هم رعايت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016