شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیر عامل باشگاه سپاهان: یک سرمربی خارجی جایگزین بوناچیچ می‌شود، مهر

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اوضاع نابسامان این تیم روی نیمکت گفت: اگر برای ادامه همکاری با لوکا بوناچیچ به نتیجه نرسیم اولویت اول ما یک گزینه خارجی است تا آینده فوتبال سپاهان تضمین شود. تا زمان مشخص شدن سرمربی، قنبری مربی موقت است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی و همچنین اتفاقات اخیر روی داده در باشگاه سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر آرامش خوبی در تیم برقرار است. بازیکنان بازی بسیار خوبی را مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی انجام دادند به طوری که اگر کمی شانس داشتیم به جای دو گل باید 5 گل به تراکتور می زدیم. بدون اغراق می توانم بگویم یکی از بهترین بازیهای خود را تا پایان هفته دهم انجام دادیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت لوکا و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: درحال حاضر به دنبال مذاکره با لوکا هستیم و اگر با وی به نتیجه و توافق نرسیم، موضوع انتخاب سرمربی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مطرح می شود اما اولویت اول ما برای هدایت تیم یک گزینه درجه یک خارجی است تا آینده فوتبال سپاهان تضمین شود ضمن اینکه تا تکلیف بوناچیچ مشخص نشود، کریم قنبری هدایت و مسئولیت فنی تیم را مانند بازی با تراکتورسازی بر عهده خواهد داشت.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در اولین زمان ممکن با لوکا مذاکره کرده و اگر با وی به توافق نرسیدیم هرچه سریعتر سرمربی آینده تیم را مشخص کنیم تا تیم متضرر نشود.

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و تراکتورسازی از هفته دهم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برترعصر جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و با برتری 2 بر 1 میزبان به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016