شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست باشگاه ملوان: وقتی فحاشی هواداران را دیدم شوکه شدم! مهر

سرپرست باشگاه ملوان ضمن اظهار تاسف از شعارهای رکیک هواداران دوتیم داماش و ملوان گفت: هنگامی که فحاشی هواداران هر دو تیم را دیدم، شوکه شدم. متاسفانه شعارها ی هواداران دو تیم باعث تاسف مردم گیلان شد.

بهمن صالح نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و داماش گیلان و حواشی پس از آن گفت: متاسفانه برخلاف جلساتی که پیش از این بازی برگزار کردیم و برنامه فرهنگی که در ورزشگاه تدارک دیده بودیم، هواداران دو تیم به دادن شعارهای زشت و الفظ رکیک خطاب به یکدیگر پرداختند.

وی افزود: متاسفانه این فرهنگ غلط از هواداران در دربی پایتخت الگو برداری شده و حدود 15 سال است که به دربی‌های گیلان سرایت کرده است. در گذشته به خاطر دارم که در رشت یک بازی حساس را با تیم فوتبال سپید رود رشت داشتیم. در آن بازی ازدحام جمعیت به قدری بود که هواداران در اطراف زمین ورزشگاه نشستند و این موضوع باعث شده بود که بازی با 20 دقیقه تاخیر شروع شود اما با آن ازدحام زیاد جمعیت، هیچ یک از هواداران دو تیم توهینی به هم نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: زمانی که وارد ورزشگاه شده و فحاشی هواداران هر دو تیم را دیدم، شوکه شدم. متاسفانه شعارها و ادبیاتی که هواداران دو تیم خطاب به یکدیگر به کار می بردند باعث تاسف مردم گیلان شد. رفتار هواداران دو تیم در داربی گیلان فاصله زیادی با فرهنگ غنی مردم استان گیلان داشت.

صالح نیا در خصوص این بازی و اظهار نظر مربیان هردو تیم مبنی بر لغزنده بودن چمن ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت: متاسفانه برخلاف انتظار همه یک بازی سرد و بی روح را از سوی هردو تیم مشاهده کردیم. بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادند، این موضوع باعث شد که خود پورغلامی نیز از عملکرد بازیکنان رضایت نداشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ملوان انتظارات ما و هواداران را در زمین اجرا نکردند و خطوط سه گانه تیم ارتباط خوبی با یکدیگر نداشتند واین نتیجه دور از انتظار من بود. در دهه گذشته هیچگاه شاهد باخت ملوان به داماش در خانه نبودیم. در این بازی بازیکنان ملوان به دلیل شعارهای زشت هواداران و الفاظ رکیک آنها دچار استرس شده و تمرکز خود را از دست داده بودند.

سرپرست باشگاه ملوان در خاتمه گفت: با قول مساعد مسئولان، مشکلات مالی باشگاه ملوان به زودی حل می شود. در حال حاضر در این خصوص، بهمنی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در معذورات مصوبات دولتی قرار گرفته است. در شرایط فعلی تفکر ما حمایت از کادر فنی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016