سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس: سرپرست بايد قاطع باشد تا بازيکن در رختکن موهای سرش را "اطو" نکشد! مهر

قائم مقام باشگاه پرسپوليس ضمن اعلام اين موضوع که در تصميم گيری در خصوص دو بازيکن خاطی اين باشکاه نبايد تابع احساسات بود، گفت: سرپرست تيم بايد آنقدر قاطع بوده و تحکم داشته باشد که بازيکن شرم کند يک ربع قبل از بازی در رختکن موهای سرش را اطو بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشيد زارع، قائم مقام باشگاه پرسپوليس در حاشيه هجدهمين نمايشگاه بين المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن بازديد از غرفه مهر در گفتگو با خبرنگار اين خبرگزاری در خصوص اتقاثات اخير اين باشگاه گفت: خوردبين يک انسان بزرگ، اخلاق مدار و از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس است که جوانی خود را در اين باشگاه گذرانده و از مفاخر باشگاه پرسپوليس به شمار می آيد.

وی افزود: در حال حاضر مديريتی به باشگاه پرسپوليس آمده که ديدگاه متفاوتی دارد و می خواهد متناسب با نوع ديدگاهش ترکيب را بچيند. براساس اين ديدگاه ما می خواهيم که همکاران‌مان پاشنه ورکشيده و از هفت صبح تا غروب در باشگاه به طور تمام وقت حضور داشته باشند و زندگی خود را وقف باشگاه کنند. متاسفانه اين امر به دليل بيماری آقای خوردبين ميسر نبود و پزشکان نيز ايشان را از کار سنگين مستمر روزانه منع کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که "براساس ديدگاه شما و چينشی که می خواهيد داشته باشيد سرپرست پرسپوليس چه ويژگی‌هايی بايد داشته باشد؟"، گفت: سرپرست نماينده ويژه مديرعامل در تيم است يعنی بايد نقش محوری بين بازيکن، کادر فنی و مديريت باشگاه ايفا کند. در واقع او بايد يک مدير تمام وقت در باشگاه باشد که بتواند تدابير مديريت باشگاه را در تيم پياده کند.

وی همچنين ادامه داد: سرپرست بايد به گونه‌ای باشد که بازيکن برای او احترام زيادی قائل بوده و حتی مشکلات شخصی خود را نيز با وی مطرح کند. به نظر من سرپرست تيم بايد آنقدر بزرگ باشد که بازيکن شرم و حيا کند حتی در مقابل وی پايش را روی پايش بياندازد نه اينکه يک ربع قبل از بازی، بازيکن در رختکن اطوی مو با خودش آورده و موهای سرش را اطو بکشد!

زارع تاکيد کرد: ما از سرپرست بعدی خود انتظار قاطعيت و تحکم را داريم به طوری که لرزش در صدای او نبوده و نگاهش به واسطه قرارداد حرفه‌ای که دارد، حرفه‌ای باشد. ما در اين خصوص با چند پيشکسوت باشگاه پرسپوليس صحبت کرده‌ايم که ظرف ۲ روز آينده سرپرست تيم معرفی خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص ۲ بازيکن متخلف اين تيم گفت: متاسفانه فوتبال ايران به سمت بازيکن سالاری پيش می رود به طوری که بازيکنان فقط ادای حرفه‌ای بودن را در آورده و پول حرفه‌ای می گيرند و به هيچ وجه اخلاق و رفتار حرفه‌ای ندارند. برخی از آنها لوس و ننر هستند به طوری که فکر می کنند بعد از تمرين فقط بايد به خانه مجردی خود بروند!

وی همچنين ادامه داد: نکته جالب اينجاست که بازيکنان فکر می کنند باشگاه اين اختيار را ندارد که به آنها بگويد چه زمانی می خوابی؟ کی بيدار می شوی؟ کجا می روی؟ و چه زمانی سر تمرين حاضر می شوی؟ آيا ليونل مسی هم وقتی با مديرعامل باشگاه بارسلونا صحبت می کند حرکات دور از شان يک بازيکن را انجام داده و ادب و نزاکت را رعايت نمی کند.

زارع افزود: محمد نصرتی و شيث رضايی با حرکاتی که در بازی با داماش انجام داده‌اند باعث شدند که آرامش را از تيم بگيرند و ضربه بزرگی را در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس وارد کنند، البته برخی از رسانه‌ها نيز نبايد اين حرکات را بزرگ نمايی می کردند تا قبح آن ريخته شود. آنها با انعکاس اين حرکات باعث شدند که کسانی که در خواب بودند نيز بيدار شده و پيگير اين موضوع شوند به طوری که امروز يکی از پربيننده‌ترين تصاوير در شبکه‌های اجتماعی و برخی از سايت‌های اينترنتی باشند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در واکنش به اين موضوع که اگر هنگامی که شيث رضايی آن حرکت زشت را در هواپيما انجام داد و موجب ترس مسافران شد اجازه داده می شد که طبق قانون بر او برخورد قضايی شود ديگر شاهد چنين مسائلی نبوديم، گفت: مديريت باشگاه وقتی می خواهد تنبيه شديد انضباطی را در خصوص بازيکنی انجام دهد متاسفانه واسطه‌های مختلفی برای کاهش اين تنبيهات و جريمه‌ها وارد عمل می شود يا اين گونه مطرح می کنند که اين تنبيهات در روحيه ساير بازيکنان نيز تاثيرگذار است به طوری که اجازه داده نمی شود مديرعامل براساس محوريت قانون رفتار کند.

وی افزود: متاسفانه در اين خصوص همه چيز بر مبنای تعارفات می گذرد و هيچ کس عزم جدی برای پاکسازی ورزش ندارد البته باز هم تاکيد می کنم که نبايد فراموش کنيم که اشاعه و ترويج يک فعل حرام به مراتب بدتر از حرکات زشت اين دو بازيکن خطاکار است.

زارع در پايان در خصوص جريمه تعيين شده برای اين دو بازيکن خاطی اظهار داشت: نبايد در اين مورد تابع احساس بود و متناسب با خطايی که انجام شده بايد تصميم گرفته شود. بنابراين مبنای کار ما برای تصميمی که در خصوص اين دو بازيکن گرفته شده آيين نامه انضباطی باشگاه پرسپوليس بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016