سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جديت "کی‌روش" و جای خالی بزرگان، گزارش مهر از تمرين های تيم ملی فوتبال ايران

تمرين عصر سه شنبه تيم فوتبال کشورمان در هوای سرد کمپ تيم‌های ملی و با حضور ۱۵ بازيکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين تمرين که از ساعت ۱۵ و بمدت ۹۰ دقيقه در کمپ تيم‌های ملی برگزار شد، شاگردان "کی‌روش" پنج مرحله برنامه تاکتيکی را مرور کردند. در اين تمرين که در غياب علی کريمی، جواد نکونام، هادی عقيلی و محمدرضا خلعتبری برگزار شد بازيکنان ابتدا برنامه‌های استقامتی انجام دادند، سپس در محوطه ۱۸ قدم بازی تاکتيکی درون تيمی را در قالب دو تيم ۶ نفره آبی و نارنجی انجام دادند که در اين بخش مارکار آقاجانيان و اميد نمازی ملی پوشان را همراهی می کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين هنگام "کارلوس کی‌روش" مانع‌ها را برای تمرين بعدی می چيد که به يک بازی تمرينی و تاکتيکی در ميانه زمين اختصاص داشت و بازيکنان سعی می کردند با ايجاد فضا يکديگر را در موقعيت گلزنی قرار دهند. تمرين آخر هم در يک چهارم زمين که با دو دروازه بزرگ محصور شده بود، انجام شد. کی‌روش در اين بخش به بازيکنان تاکيد می کرد توپ را به کناره‌ها برده و با ارسالی بلند يکديگر را در موقعيت گلزنی قرار دهند.

- تمرين امروز تيم ملی فوتبال کشورمان البته حواشی جالب توجهی داشت که در زير بدان اشاره می شود:

* کی‌روش از مسئولان حراست کمپ تيم‌های ملی خواسته بود تا با طناب کشی محدوده تماشاگران و خبرنگاران را از محدوده ورودی و خروجی بازيکنان جدا کند که اين موضوع با اعتراض عکاسان مواجه شد.

* عباس ترابيان در اکثر دقايق تمرين به صورت نشسته عملکرد بازيکنان را زير نظر گرفته بود و محمد قاضی و نوری هم به مدت ۴۵ دقيقه زير نظر ميک مک درموت، مربی بدنساز تيم ملی تمرين کردند. در اواسط تمرين کعبی و پولادی به محل تمرين آمدند اما با اجازه کی‌روش به هتل رفتند.

* اعضای تيم نونهالان و تيم بانوان کشورمان هم برای دقايقی از کنار زمين عملکرد ملی پوشان را به تماشا نشستند.

* در تمرين سوم ملی پوشان که برنامه‌های تاکتيکی بود آندرانيک تيموريان روی غلامرضا رضايی خطايی کرد که وی برای دقايقی روی زمين افتاده بود و همه را نگران کرد. رضايی اما پس از دقايقی بلند شد و به تمرين ادامه داد. آندو هم به سمتش رفت و از او عذرخواهی کرد.

در پايان تمرين کی‌روش به بازيکنان تاکيد کرد، بلافاصله لباس‌های گرم خود را بپوشند تا سرما نخورند. همچنين وی برای دقايقی با سيدجلال حسينی صحبت کرد که به نظر می رسيد از موضوعی ناراحت است. البته سيد جلال حسينی در گفتگو با مهر اعلام کرد مشکل خاصی نبوده و يک کری خوانی معمولی در جريان تمرين پيش آمده بود!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016