شنبه 14 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو فراكسيون ورزش مجلس: در بودجه 91 اعتبار خوبي براي احداث دهكده المپيك اختصاص خواهيم داد، ایسنا

عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: در بودجه سال 91 بايد با يك برنامه‌ريزي دقيق و اصولي و هم‌چنين رايزني‌هايي كه نمايندگان مجلس استان انجام خواهند داد، رديف و بودجه خوبي براي راه‌اندازي طرح جامع ورزش استان و خصوصا احداث دهكده المپيك لحاظ كنيم.

عليرضا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در خوزستان اظهار داشت: با توجه به بودجه‌هاي بسيار خوبي كه ساليانه در مجلس مي‌آيد، مي‌توانيم با همكاري ساير نمايندگان استان بحث راه‌اندازي دهكده المپيك را پي‌گيري كنيم.

وي درخصوص كميته ورزش و جوانان كميسيون فرهنگي ورزشي مجلس كه مسووليت آن را بر عهده دارد، ادامه داد: هر چيزي كه در حيطه جوانان و ورزش در سطح كشور اتفاق مي‌افتد و بخواهد در مجلس مطرح شود به لحاظ تخصصي بايد به كميته ورزش و جوانان بيايد.

يعني هر مساله‌اي كه مربوط به ورزش و جوانان مي‌شود ابتدا وارد صحن علني مجلس مي‌شود و بعد از بحث و گفت‌وگو وارد كميسيون فرهنگي ورزش مجلس مي‌شود و اگر بخواهيم تخصصي‌تر روي موضوع بحث كنيم وارد كميته ورزش و جوانان مجلس خواهد شد. در واقع كميته‌ها به اين دليل تشكيل شده‌اند كه تخصصي‌تر به قضايا نگاه شود.

نماينده مردم ايذه و باغملك در مجلس در پاسخ به اين پرسش كه تاكنون چه اقداماتي براي پيشبرد ورزش استان انجام داده‌ايد؟ گفت: همين كه ورزش خوزستان از رده هفتم و با تفاوت امتياز خيلي اندك نسبت به استان برتر، به مقام دوم مي‌رسد، قطعا با كمك نمايندگان استان بوده است.

همان‌طور كه مي‌دانيد بحث اجرايي كارها بر عهده ما نيست ولي در بحث مصوبات و رديف‌هاي بودجه، اين ما هستيم كه بايد با رايزني‌هاي خود بالاترين بودجه‌هاي عمراني را به خوزستان اختصاص دهيم كه خوشبختانه در طول دو، سه سال گذشته اين موضوع بارز بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره وضعيت رسيدگي به ورزشگاه‌هاي پنج مهرآبادان و شهيد جهان‌آرا خرمشهر گفت: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در پي‌گيري‌ها و كارهاي اجرايي قدري كم‌لطفي مي‌كند و ما نسبت به اين موضوع گله‌مند هستيم و اميدواريم كه هر چه سريع‌تر نسبت به اين دو پروژه اقدام كنند.

دهقان در پاسخ به اين پرسش كه ارزيابي شما از عملكرد چند ماهه وزير ورزش و جوانان چيست؟ گفت: فقط مي‌توانم بگويم كه ارزيابي خوبي نيست ولي بايد ببينيم كه عملكرد وي در آينده چه طور خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016