شنبه 14 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لیونل مسی: زمانی از بارسا می روم که من را نخواهند، فارس

خبرگزاری فارس: مرد سال فوتبال اروپا و جهان گفت: این تیم بایرن حریفی قدرتمند و خطرناک در مسیر قهرمانی اروپا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی در گفت‌‌وگویی با روزنامه بیلد آلمان اظهار داشت: بایرن تیمی قدرتمند دارد، آن هم با مجموعه‌ای از ستارگان فوتبال که خیلی خطرناک هستند. آن‌ها از فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و به جز شواین اشتایگر که مصدوم است، همه در فرم مطلوب قرار دارند.

وی که فصل گذشته همراه کاتالان‌ها به مقام نخست قاره رسید، افزود: نکته مهم در این میان آن است که فینال در مونیخ برگزار می‌شود که این مورد برای بایرن یک نکته مثبت است.

مسی در این مصاحبه به نکات دیگری نیز اشاره کرده است:

*آقای مسی، در آخرین دوئل در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن، بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ژرمن‌ها را با ۴ گل محو کرد. امسال بایرنی‌ها در مسیر دست‌یابی به عنوان قهرمانی اروپا چقدر می‌توانند خطرناک باشند؟

بایرن تیمی قدرتمند دارد با گروهی از ستارگان خیلی خطرناک. آن‌ها از فصل قبل قوی‌تر هستند. به جز شواین اشتایگر که مصدوم است، همه در فرم مطلوب قرار دارند. نکته مهم در این میان آن است که فینال در شهرشان برگزار می‌شود که این مورد برای آن‌ها یک نکته مثبت است.

*به‌عنوان یک جوان شانزده ساله به بارسلونا رفتید. می‌توانید در ذهن مجسم کنید زمانی که پیراهن رئال مادرید را به تن داشته باشید یا این که در بوندس لیگا آلمان سرگرم بازی هستید؟

(می خندد) برنامه من این است که کل دوران ورزش‌ام را برای بارسا بازی کنم.

*حتی پول سبب نمی‌شود دست از این برنامه بکشید؟

نه. تنها زمانی از این جا خواهم رفت که دیگر خوب نباشم یا این که خود بارسا مرا نخواهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*شما به هر آنچه می‌خواستید، با بارسا رسیده‌اید. فقط کسب مقام با تیم ملی آرژانتین باقی مانده است. چه عاملی شمارا وادار به کار می کند؟

این نکته که می خواهم به هرچه که رسیدم، بازهم برسم. همچنان می خواهم بهتر شوم.

*شما نه فقط یکی از بهترین بازیکنان جهان هستید، بلکه جزو باهوش‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیید. فکر می‌کنید بازیکنان واقعا می‌تواند تمرین هوش و زیرکی کنند؟

آدم‌های عادی جهان وقتی تصمیمات درست می‌گیرند، همه باهوش هستند. در واقع در این تصمیمات هوش‌ ارزیابی می شود. در تمرینات برای انجام حرکات درست تصمیم‌گیری می‌کنم تا در بازی بتوانم روزنه‌ها را پیدا کنم.

*به چه نحو توانایی‌های خود را ارزیابی می‌کنید؟

به طور عادی فیلم تمام بازی‌های خودم را پس از اتمام تماشا می‌کنم تا ببینم چه کاری را اشتباه انجام دادم. تازه در مورد قابلیت‌ها نیز با گواردیولا، سرمربی تیم صحبت می‌کنم.

*شما به عنوان ستاره‌ای جهانی باعث حیرت فراوان شده‌اید. خارج از محیط فوتبال آرزوی دیگری هم دارید که تحقق یابد؟

بله. دلم می خواهد زمانی بتوانم در خیابان خیلی راحت قدم بزنم و مردم مرا زیر نظر نداشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016