دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۱ تيم به مرحله نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا صعود کردند، مهر

تيم‌های فوتبال جوانان ايران، ازبکستان، استراليا و کره‌شمالی با پيروزی برابر حريفان خود به جمع تيم‌های راه يافته به مرحله نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان (زير ۱۹ سال) آسيا يکشنبه شب با انجام ۶ مسابقه پيگيری شد که با پيروزی تيم‌های جوانان ازبکستان، ايران، استراليا، چين، ويتنام و کره‌شمالی پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گروه C تيم‌ ازبکستان با نتيجه ۲ بر يک از سد ترکمنستان گذشت و تيم ايران هم با ۵ گل پاکستان را در هم کوبيد. در اين گروه تيم‌های ايران و ازبکستان راهی مرحله نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا شدند.

تيم ايران با ۹ امتياز (تفاضل گل ۱۲+)، ازبکستان با ۹ امتياز (تفاضل گل ۵+)، هند با ۳ امتياز (تفاضل گل ۲-)، ترکمنستان (تفاضل گل ۶-) و پاکستان بدون امتياز به ترتيب رده‌های اول تا پنجم گروه C مسابقات فوتبال انتخابی قهرمانی جوانان آسيا را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه F تيم فوتبال کره‌شمالی با نتيجه ۴ بر يک از سد مالزی تيم دوم اين گروه گذشت تا با ۹ امتياز به عنوان تيم نخست جواز حضور در مرحله نهايی رقابت‌ها را بدست آورد. ويتنام هم با ۴ گل لائوس را شکست داد و به رده دوم جدول اين گروه صعود کرد.

در اين گروه تيم ‌‎کره‌شمالی با ۹ امتياز صدرنشين است و تيم‌های ويتنام با ۵ امتياز، مالزی با ۴ امتياز، ميانمار با ۲ امتياز و لائوس بدون امتياز به ترتيب رده‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه G هم استراليا با نتيجه ۴ بر يک از سد اندونزی گذشت تا با ۹ امتياز و به عنوان تيم برتر گروه راهی مرحله نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا شود. چين هم با پنج گل از سد ماکائو گذشت تا جايگاهش در رده دوم را محکم کند.

تيم جوانان استراليا با ۹ امتياز صدرنشين اين گروه است و تيم‌‎های چين با ۷ امتياز، اندونزی با ۴ امتياز، سنگاپور با يک امتياز (تفاضل گل ۱۲-) و ماکائو با يک امتياز (تفاضل گل ۲۰-) به ترتيب رده‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در حال حاضر تيم‌های فوتبال جوانان عراق و عربستان از گروه A، قطر، کويت و اردن از گروه B، ايران و ازبکستان از گروه C، سوريه و امارات از گروه D، کره شمالی از گروه F، استراليا از گروه G به مرحله نهايی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسيا در سال ۲۰۱۲ صعود کرده‌اند.

- مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسيا امروز با برگزاری ديدارهای زير پيگيری می‌شود:
گروه E:
* ژاپن - تايلند
* کره‌جنوبی - تايوان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016