پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار باشگاه استقلال به حسن روشن، ايلنا

روابط عمومی باشگاه استقلال با صدور اطلاعيه ای به حسن روشن هشدار داد که در صورت بيان ادعاهای بی اساس خود از وی به مراجع قضايی شکايت خواهد کرد.


ايلنا: روابط عمومی باشگاه استقلال با صدور اطلاعيه ای به حسن روشن هشدار داد که در صورت بيان ادعاهای بی اساس خود از وی به مراجع قضايی شکايت خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، در اطلاعيه باشگاه استقلال آمده است: در پی پاره ای اظهارات که بصورت پراکنده از سوی حسن روشن در برخی نشريات مطرح ميشود، روابط عمومی باشگاه استقلال طی اطلاعيه ای موضع خود را در اين باره اعلام کرد.با توجه به رسيدگی به ادعاهای جناب آقای حسن روشن توسط قاضی عادل در باشگاه استقلال در تاريخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۰ و امضای مدعی،‌شهود و اعضای کميته انضباطی در حضور جناب آقای تاج نايب رئيس محترم فدراسيون فوتبال مبنی بر رد ادعاها و اعتراف به سو تفاهم از سوی طرفين؛ باشگاه استقلال اعلام می دارد که به هيچ وجه از جناب آقای حسن روشن پيشکسوت محترم اين باشگاه درخواست سکوت و عدم مصاحبه پيرامون اين ماجرا نداشته است. چرا که در حکم کميته انضباطی به وضوح مشخص است که نتيجه دادرسی چيست.

جناب آقای روشن همه ادعاهای بی اساس خود را تا کنون در رسانه ها و درکميته انضباطی باشگاه بر زبان آورده اند و آن هم در حالی که اين ادعاها با مدارک واسناد رد شده است،‌ در نتيجه اعلام می دارد زين پس در صورت ادامه طرح ادعاها ازسوی روشن که به آنها رسيدگی و نتيجه آن به امضا طرفين رسيده است،‌باشگاه استقلال از ايشان به مراجع قضايی شکايت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016