پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد استيلي: قلعه‌نويي بچه محل من است، اما مي‌خواهم او را شكست دهم، ایسنا

حميد استيلي مي‌گويد قلعه‌نويي بچه محل اوست و هميشه در روزهاي سخت از او و تيمش حمايت كرده اما تاكيد مي‌كند كه روز جمعه از تراكتورسازي و قلعه‌نويي فقط برد مي‌خواهد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره آخرين شرايط تيمش در آستانه ديدار با تراكتورسازي در هفته پانزدهم ليگ برتر اظهار كرد: شرايط بدي نداريم. تنها مشكل ما همان تعداد زياد مصدومان و محرومان‌مان است كه براي اين بازي آن‌ها را در اختيار نداريم اما بازيكنان‌مان مثل هميشه با تلاش بيش از حد به دنبال شكست تراكتورسازي هستند.

استيلي ادامه داد: امروز فروزنده (معاون رييس جمهور) در تمرين تيم حضور يافته بود و با بازيكنان صحبت و از آن‌ها به خاطر عملكرد خوب‌شان در بازي‌هايي گذشته تشكر كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين نشست از پاداش به بازيكنان پرسپوليس هم صحبتي شد يا خير گفت: پاداش‌ها كه به موقع پرداخت مي‌شود و در واقع هنوز كمك دولتي به پرسپوليس نشده است. سردار رويانيان هم از دوستانش پول قرض مي‌كند و به بازيكنان مي‌دهد و دارد از اعتبار خودش براي پرسپوليس خرج مي‌كند.

سرمربي پرسپوليس درباره ديدار تيمش مقابل تراكتورسازي گفت: آن‌ها هميشه تيم خوبي داشته‌اند و كادر فني خوبي هم دارند. قلعه‌نويي يكي از مربيان خوب فوتبال ماست و مي‌دانيم كه مقابل اين تيم بازي سختي در پيش داريم. مي‌خواهم در اينجا موضوعي را مطرح كنم. اينكه خيلي از تيم‌ها اعتراض مي‌كنند و مي‌گويند كه چرا پرسپوليس بايد هميشه در ورزشگاه آزادي بازي كند. من مي‌گويم ما كه در اين ورزشگاه تمرين نمي‌كنيم بلكه فقط بازي‌هايمان را در اين ورزشگاه انجام مي‌دهيم و در واقع آزادي ورزشگاه اختصاصي ما نيست.

حميد استيلي درباره حضور هواداران پرسپوليس در بازي مقابل تراكتورسازي گفت: فكر مي‌كنم در چند بازي گذشته كمي به خاطر سرماي بيش از حد هوا، تعداد تماشاگران بازي‌ها كمتر شد و حتي براي بازي‌هاي استقلال هم كه صدرنشين ليگ است، هواداران كمي به ورزشگاه آمده بودند. ضمن اينكه خود تراكتورسازي هم كه در چند فصل گذشته براي هر بازي‌اش 50 ـ 60 هزار نفر به ورزشگاه مي‌آمدند، در اين فصل هوادارانش كمتر شده كه مهم‌ترين دليل آن سرماي هوا بوده است و حتي ساعت بازي‌ها هم در اين موضوع دخيل بوده است. فكر مي‌كنم با توجه به اينكه ما مقابل تراكتورسازي بازي داريم، هواداران‌مان بيشتر از قبل به ورزشگاه مي‌آيند و پيش‌بيني مي‌كنم براي اين ديدار بالاي 50 هزار نفر به ورزشگاه بيايند.

استيلي افزود: بالاخره هستي‌ ما هواداران هستند. آن‌ها هستند كه در روزهاي سخت ما را همراهي مي‌كنند و من هم در صحبت‌هاي قبلي‌ام گفتم كه تنها عده‌اي از هواداران هستند كه عليه ما شعار مي‌دهند كه تعدادشان هم بسيار كم است. خود من هرچه دارم از اين هواداران دارم و دوست دارم كه آن‌ها باز هم در بازي‌هاي بعد ما را حمايت كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيش از داربي رفت اين فصل ليگ برتر اين شائبه به وجود آمده بود كه استيلي براي رويارويي با استقلال از قلعه‌نويي مشورت مي‌گيرد. سرمربي پرسپوليس درباره رابطه‌اش با قلعه‌نويي به ايسنا گفت: امير قلعه‌نويي بچه محل من است. او هميشه در روزهاي سخت از من و تيم‌ام حمايت كرده و ما دوستان خوبي براي يكديگر بوده‌ايم. هميشه هم گفته‌ام كه اين دوستي‌هاست كه در پايان در فوتبال مي‌ماند و برد و باخت‌ها تمام مي‌شود. همانند بازي‌هاي ديگر، بردن هدف اصلي ماست و من اميدوارم كه با ارائه يك بازي برتر تراكتورسازي را شكست دهيم.

استيلي در پاسخ به اين سوال كه اگر علي كريمي براي ديدار با تراكتورسازي آماده نشود، آيا كادر فني پرسپوليس به خاطر ديدار با استقلال از اين بازيكن استفاده مي‌كند يا خير گفت: بايد منتظر باشيم و ببينيم كه كادر پزشكي تيم با كريمي چه مي‌كند. فكر ما به بازي تراكتورسازي است و بعدا به ديدار با استقلال فكر مي‌كنيم. ما براي هر دو بازي به علي احتياج داريم. البته او امروز هم با تيم تمرين كرد و مشكل خاصي نداشت.

سرمربي پرسپوليس پس از برد تيمش مقابل ذوب آهن در جام حذفي براي دومين بار در طول فصل جاري در كنار زمين سجده شكر به جا آورد. استيلي در اين باره هم به ايسنا گفت: من در آن لحظه از خدا تشكر كردم كه به من و تيمم كمك كرد و از بازيكنان تيمم هم پس از آن بازي تشكر كردم كه بيشترين حد تلاش‌شان را انجام دادند تا به مرحله بعد برسيم. امروز هم سر تمرين آنقدر با هم يكدل و همدل بوديم كه براي كسب نتايج خوب در بازي‌هاي آينده با هم قرار گذاشتيم. ما در 11 بازي قبلي‌مان روند بسيار خوبي داشته‌ايم و علاوه بر قهرماني در جام ولايت، تنها يك باخت به دست آورده‌ايم كه همه اين‌ها به لطف خدا، تلاش بازيكنان و كمك باشگاه بازمي‌گردد.

استيلي درباره انتخاب مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس هم گفت: هاروت امروز در تمرين ما حاضر شد و طبق صحبت‌هايي كه با او انجام داديم قرار است از اين پس مربي دروازه‌بان‌هاي ما باشد. البته هنوز باشگاه با او قرارداد امضا نكرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016