سه شنبه 8 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی واليبال: شکست عجيب ايران مقابل چين قعرنشين! ايلنا

تيم ملی واليبال ايران در يک بازی ضعيف و دور از انتظار ۳ بر صفر مغلوب چين شد.


ايلنا: تيم ملی واليبال ايران در يک بازی ضعيف و دور از انتظار ۳ بر صفر مغلوب چين شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، تيم ملی واليبال ايران در هفتمين بازی خود در مسابقات جام جهانی ژاپن با به نمايش گذاشتن يک بازی پر اشتباه و ضعيف بازی را به تيم انتهای جدول رقابت‌ها واگذار کرد تا از اين جنبه هم خلق شگفتی کند.

تيم ايران در ست اول با حساب ۲۵ بر ۱۵ ست را به حريف آسيايی خود واگذار کرد و در ست دوم هم با اشتباهات فراوان در دريافت و دفاع نتوانست از پس چين بر آيد و اين ست را هم در عين ناباوری ۲۵ بر ۱۹ تقديم چينی‌ها کرد تا چين در دو ست از ايران جلو بيفتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ست سوم اين رقابت هم ملی پوشان ما بدون تمرکز و پر اشتباه ظاهر شدند و نتيجه را ۲۵ بر ۱۷ به حريف واگذار کردند تا در ‌‌نهايت بازی را ۳ بر صفر بازنده باشند.

در اين ديدار ايران نتوانست دريافت‌های اول را به خوبی به پاسور برساند ضمن اينکه مشکلات دفاعی ايران در اين ديدار بيش از پيش نمايان شد.

در مقابل چينی‌ها با يک آناليز درست از بازی ايران و چاشنی کردن احتياط در بازی با زدن سرويس‌های جلوی خوب سرعتی زن‌های ايران را از چرخه بازی خارج کردند و بازی را به نفع خود تمام کردند.

تيم‌ها پس از بازی‌های امروز چهارشنبه و پنجشنبه استراحت خواهند کرد و رقابت‌ها از روز جمعه پيگيری می‌شود که ايران در روز جمعه ساعت ۳۰ :۵ بايد به مصاف برزيل تيم سوم رقابت‌ها برود و پس از آن در روزهای شنبه و يکشنبه به ترتيب با روسيه و ايتاليا بازی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016