دوشنبه 14 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"کورينتيانس" قهرمان فوتبال برزيل و "بوکاجونيورز" قهرمان ليگ آرژانتين شد، مهر

تيم فوتبال بوکاجونيورز در فاصله دو هفته به پايان رقابت های ليگ فوتبال آرژانتين به عنوان قهرمانی دست پيدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بوکا که در ۲۷ بازی گذشته خود شکست نخورده با کسب ۳۹ امتياز از ۱۷ مسابقه در رقابت های "آپرتورا"ی اين فصل به عنوان قهرمانی رسيد. اين تيم امروز با برتری ۳ بر صفر مقابل "بومبونرا" به قهرمانی دست پيدا کرد.

راسينگ کلاب با شکست دو بر صفری که روز شنبه در ديدار مقابل کولون متحمل شد با ۲۸ امتياز در رده دوم قرار دارد و تيگره با ۲۷ امتياز در رده سوم ايستاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر پايه گزارش رويترز، تعداد قهرمانی های بوکاجونيورز از سال ۱۹۳۱ در ليگ فوتبال آرژانتين با اين قهرمانی به عدد ۲۴ رسيد. اين عنوان در حالی حاصل شد که بوکا از سال ۲۰۰۸ موفق به فتح آپرتورا نشده بود.

***

"کورينتيانس" قهرمان برزيل شد
تقديم به دکتر سوکراتس

کورينتيانس يک روز پس از مرگ دکتر سوکراتس، بازيکن افسانه ای اين تيم، به عنوان قهرمانی ليگ فوتبال برزيل دست پيدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال کورينتيانس در ديدار با پالميراس که چهار بازيکن اخراجی هم در برداشت، با نتيجه تساوی بدون گل متوقف شد اما همين نتيجه کافی بود تا اين تيم را برای نخستين بار در ۶ سال گذشته به عنوان قهرمانی برساند. واسکودوگاما با تساوی يک بر يک مقابل فلامنگو با دو امتياز کمتر در جايگاه دوم ايستاد.

قهرمانی های کورينتيانس در ليگ فوتبال برزيل در مجموع به عدد پنج رسيد. اين تيم آخرين بار در سال ۲۰۰۵ با حضور بازيکنانی چون کارلوس ته وز و خاوير ماسچرانو به عنوان قهرمانی رسيده بود.

هواداران کورينتيانس در اين ديدار شعارهايی را در ستايش سوکراتس، بازيکن افسانه ای تيمشان و کاپيتان تيم فوتبال برزيل در جام جهانی ۱۹۸۲ که روز شنبه بر اثر عفونت روده درگذشت، سر دادند. بازيکنان کورينتيانس هم درحالی که دست های راست خود را به هنگام سکوت يک دقيقه ای بالا نگه داشتند، به بازيکن اسطوره ای تيم خود ادای احترام کردند.

آدريانو در اين بازی به دليل آسيب ديدگی از ناحيه پاشنه پا غايب بود اما اين دومين جام اين بازيکن در سه سال گذشته محسوب می شود. آدريانو در سال ۲۰۰۹ با فلامنگو قهرمان شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016