پنجشنبه 17 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی: نگران نیستم و از جوانترها استفاده می كنم، ایرنا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص بازیكنان مصدوم این تیم گفت:به هیچ عنوان نگران این مساله نیستم و در این دیدار از بازیكنان جوانتر و نیمكت نشین استفاده خواهم كرد.

حمید استیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وضعیت تیم ما برای دیدار با استقلال بسیار خوب است و در این هفته تمرینات خوبی را برگزار كرده ایم.

وی در خصوص مصدومان این تیم در دیدار مقابل استقلال ادامه داد:ابراهیم شكوری و علیرضا محمد را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و وضعیت غلامرضا رضایی نیز هنوز مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:تعداد زیادی از بازیكنان ما شرایط حضور در شهرآورد را ندارند و امیدوارم بازیكنان جایگزین جای آنها را بخوبی پر كنند.

وی تصریح كرد: بازی شهرآورد همیشه حساسیت های خودش را دارد و حالا كه این بازی در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار می شود حساسیت بیشتری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به خوبی در طول هفته گذشته استقلال را آنالیز و بر روی نقاط ضعف و قوت آنها كار كرده ایم.

استیلی در خصوص اهمیت این بازی برای حفظ جایگاهش خاطرنشان كرد: به طور حتم این بازی می تواند به ما برای خروج از حاشیه ها كمك زیادی كند و امیدوارم بتوانیم با شكست استقلال دل هواداران خود را شاد كنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص ضعف خط دفاعی این تیم گفت: پس از اتفاقاتی كه برای محمد نصرتی و شیث رضایی رخ داد بازیكنان نیمكت نشین را جایگزین آنها كردیم كه با گذشت زمان بسیار بهتر شده اند.

وی در خصوص برنامه ریزی خود برای از كار انداختن مجتبی جباری و فرهاد مجیدی اظهار داشت: برای تك تك بازیكنان استقلال برنامه داریم و به خوبی بر روی نقاط قوت آنها كار كرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نقش مهم هواداران در موفقیت این تیم در دیدار مقابل استقلال گفت: دوست دارم آنها را در این دیدار در كنار خود داشته باشیم و امیدوارم از حمایت خوب آنها در دیدار مقابل استقلال سود ببریم.

استیلی در خصوص بخشیده شدن میثاق معمارزاده افزود: این بازیكن پس از نشست با من اظهار پیشمانی كرد و ما هم او را به تمرینات بازگرداندیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قرعه كشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم ولی برای این مسابقات نیز برنامه ریزی خوبی داریم و امیدوارم با جذب چند بازیكن خوب بتوانیم در این مسابقات عملكرد خوبی داشته باشیم.

گفتنی است، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران عصر جمعه و در چارچوب مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های كشور به مصاف هم می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016