پنجشنبه 17 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان در گفت‌وگو با ايسنا: هواداران حق برادري را در داربي به جا بياورند، ایسنا

مدير عامل باشگاه پرسپوليس از هواداران پرسپوليس خواست با حمايت 90 دقيقه‌اي خود سرخپوشان را در داربي روز جمعه همراهي كنند.

محمد رويانيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار حساس سرخپوشان مقابل استقلال كه روز جمعه برگزار مي‌شود اظهار كرد: مسلما از هواداران‌مان مي‌خواهيم كه پرسپوليس را روز جمعه حمايت كنند. ما به حضور پررنگ و پرشور آن‌ها در بازي مقابل استقلال مثل هميشه نياز داريم و اميدواريم كه با حمايت 90 دقيقه‌اي آن‌ها بتوانيم حريف ديرينه را شكست دهيم.

رويانيان با اشاره به ايجاد ايستگاه‌هايي در اطراف ورزشگاه آزادي براي اسكان هواداران پرسپوليس ادامه داد: با هماهنگي‌هايي كه با مسئولان ورزشگاه آزادي انجام داده‌ايم، ايستگاه‌هايي براي اسكان هواداراني كه از شهرستان‌ها به تهران مي‌آيند، تدارك خواهيم ديد تا اين هواداران شب را به راحتي در كنار ورزشگاه سر كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير عامل پرسپوليس همچنين با بيان اين كه سايت هواداران باشگاه پرسپوليس امروز افتتاح خواهد شد، گفت: در راستاي تكريم هواداران‌مان سايت هواداران باشگاه را راه‌اندازي مي‌كنيم و پرسپوليسي‌ها در روز جمعه و همزمان با ديدار با استقلال مي‌توانند با فرستادن كد ملي خود به شماره 20001346 در قرعه‌كشي افتتاحيه پورتال سايت هواداري شركت كنند كه جايزه اين مسابقه هم يك دستگاه اتومبيل و 12 كمك هزينه عتبات عاليات خواهد بود كه به قيد قرعه به هواداران اهدا خواهد شد.

وي افزود: اين تازه نخستين گام ما براي احترام و تكريم هواداران است و مطمئن باشيد كه اقدامات ما براي حمايت از هواداران‌مان از اين به بعد هم ادامه خواهد داشت. بدون شك تيم ما روز جمعه يك بازي مردمي را مقابل استقلال ارائه خواهد داد. هواداران ما بايد بدانند كه پرسپوليس از ابتداي فصل مشكلاتي داشته و همين مشكلات باعث شده كه تيم كمي ضعيف شود، اما دوست واقعي، دوستي است كه در روز سختي به داد رفيقش برسد. ما مي‌خواهيم هواداران‌مان هميشه در عزت و بزرگي باشند و آن‌ها نيز بايد پرسپوليس را حمايت كنند تا هميشه پيروز باشد.

محمد رويانيان در ادامه گفت‌وگو‌يش با ايسنا درباره داربي 73 اظهار كرد: نبايد بي انصاف بود. در داربي قبلي كه در جام ولايت برگزار شد، پرسپوليس بسيار خوب بود و اگر چه بازي مساوي شد، اما در واقع اين ما بوديم كه پيروز بازي شديم و قهرماني را به دست آورديم. اين ديدار هم مثل 72 بازي قبلي است و يك تيم در آن برنده مي‌شود. ان‌شاءالله طرفداران ما تا آخرين لحظه از تيم خود حمايت مي‌كنند. من مي خواهم يك سوال بپرسم، وقتي برادر شما مريض مي‌شود او ديگر برادر شما نيست و نبايد حق برادري را براي او به جا بياوريد؟ هواداران هم بايد همين گونه باشند و آنقدر با حوصله باشند و آنقدر از پرسپوليس حمايت كنند كه بالاخره حال پرسپوليس خوب شود. هوادار با غيرت كسي است كه تا آخرين لحظه براي تيمش صبر مي‌كند و معرفت هم حكم مي‌كند كه تا دقيقه 90 از تيم حمايت كرد. اميدوارم بازي خوبي را از پرسپوليس ببينيم و بتوانيم با پيروزي در اين بازي هواداران را خوشحال كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016