شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل پرسپوليس: سرمربی جديد پرسپوليس يکشنبه معرفی می‌شود، مهر

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاکيد براينکه سرمربيگری اين تيم برای حميد استيلی کمی زود بود، گفت: هيچکدام از نام‌هايی که تاکنون برای سرمربيگری تيم پرسپوليس در رسانه‌ها مطرح شده است گزينه مدنظر ما نيستند و روز يکشنبه گزينه اصلی خود را اعلام خواهيم کرد.

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص دلايل پذيرش استعفای استيلی ، باخت پرسپوليس در دربی ۷۳ همچنين آينده کادر فنی تيم پرسپوليس گفت: من آخرين فرصت را به يکی از بهترين‌های فوتبال ايران از نظر فنی و اخلاقی به عنوان سرمربی تيم دادم. می‌توانستم در همان ابتدای کار با تغيير استيلی فشار را از روی خودم کم کرده و ژست قهرمانی بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: ترجيح دادم به اخلاق پايبند باشم. به انسان‌هايی مانند حميد استيلی که جزو دنيای فوتبال هستند و همچنين کادر فنی وی فرصت دهم و اين موضوع به نوعی از خودگذشتگی می‌خواست. در واقع من با حمايت کامل از کادر فنی تيم طی ۸۰ روز گذشته از خود عبور کرده و گذشتم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: هر آنچه که جزو وظايف مديريتی من در حمايت از کادر فنی و تيم بود طی اين ۸۰ روز انجام دادم. من که نمی توانستم در امور فنی دخالت کرده و يا درون زمين بازی کنم!

رويانيان در اين خصوص تصريح کرد: دوستان و مشاوران نزديکم در همان ابتدای کار به من گفتند که با تغيير در کادرفنی قدرت مديريتی خود را نشان دهم اما من اين کار را انجام ندادم، چون انجام اين کار به نوعی يک ژست قدرت و قهرمانی بود. در حالی که پايبندی من به اخلاق و اصول از هرچيز ديگری برايم مهمتر است.

وی در ادامه تاکيد کرد:‌ استيلی يک انسان بااعتبار در فوتبال ايران بوده و هست و من نيز برای اعتبار وی احترام زيادی قائل بوده و هستم. من طی ۸۰ روز گذشته هر آنچه را که در حمايت از وی به عنوان يک مديرعامل می‌توانستم انجام دهم، انجام دادم. حتی مشکلات مالی تيم را نيز تا حدود زيادی حل کردم و در اکثر مواقع با حضور در تمرينات به کادر فنی و تيم روحيه داده و سعی کردم پاداش‌ها را نيز به موقع پرداخت کنم تا تيم از اين نظر وارد حاشيه نشده و ضربه نخورد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه در حمايت استيلی و کادر فنی تيم ايستادگی زيادی کرده است، خاطرنشان کرد: من آنچه را که در حمايت از استيلی می توانستم، انجام دادم اما فکر می کنم سرمربيگری پرسپوليس برای استيلی کمی زود بود و به همين دليل استعفای وی را پذيرفتم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با ابراز ناراحتی از شکست مقابل استقلال گفت: با اين حال خوشحالم از اينکه اخلاق را نباختيم. قهرمان شدن به هر قيمتی برای من ارزشی ندارد و خوشحالم از اينکه در مسائلی که پيش از بازی دربی برای ما پيش آمد بازنده اصول و اخلاقی که به آن معتقد هستيم، نبوديم. باز هم تاکيد می‌کنم بازی را باختيم اما اخلاق را نباختيم و قهرمان شدن به هر قيمتی برای ما ارزش ندارد.

وی در پاسخ به اين پرسش که "تکليف کادر فنی جديد چه زمانی مشخص می شود؟"، اظهار داشت: هيچکدام از نام‌هايی که تاکنون طی چند روز اخير برای سرمربيگری تيم پرسپوليس در رسانه‌ها مطرح شده‌ است، گزينه مدنظر ما برای هدايت پرسپوليس نيستند و در واقع اين نام‌ها گمانه زنی رسانه‌ها تا اين لحظه بوده است.

وی در خاتمه تصريح کرد: در تمرين روز يکشنبه تيم گزينه اصلی خود را برای سرمربيگری تيم پرسپوليس اعلام خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016