شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عزيزالله محمدی رييس سازمان ليگ در رابطه با سخنان علی کريمی: آقايان نتوانستند کاری کنند، گفتند کريمی حرف بزند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال در واکنش به اظهارات کريمی گفت: آقايان چون خودشان نتوانستند کاری کنند کار را به بازيکن سپردند تا اظهار نظر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عزيز محمدی در گفت‌وگو با شبکه تهران در خصوص اعتراض باشگاه پرسپوليس نسبت به زمان بازی با استقلال گفت: متاسفانه باشگاه های ما فکر می کنند سازمان ليگ بايد برنامه ريزی خود را طبق نظر يک باشگاه انجام دهد. برنامه جام حذفی را قبلا ارائه کرده و تاريخ مسابقات اين مرحله را ۱۱ و ۱۲ آذر در نظر گرفته بوديم اما چون بازی های مرحله قبلی ديرتر انجام شد مجبور به تغيير زمان بازی ها شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: پرسپوليس به دلايل مختلف چون با بازيکنان مصدوم روبرو بود و اين مسئله هم به خودشان مربوط است از سازمان ليگ خواستند زمان بازی تغيير کند اما من به رويانيان، استيلی و زارع قائم مقام باشگاه در سازمان ليگ برنامه را نشان و توضيحات لازم را دادم. حتی رويانيان به من گفت که او را حلال کنم چون پشت سرم غيبت کرده است. به او گفتم ايرادی ندارد. اگر از ما انتقاد درست شود می پذيريم اما متاسفانه آقايان چون نتوانستند کاری کنند کار را به بازيکن سپردند تا اظهار نظر کند.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: در هيچ جای دنيا مربی و بازيکن عليه داور و مسئولان برگزار کننده مسابقات صحبت نمی کنند. علی کريمی بازيکن بزرگی است و او را دوست داريم و طبيعی بود بعد از ۱۲۰ دقيقه بازی و فشاری که تحمل شده اين صحبت ها مطرح شود. باخت بدی آوردند اما خواهشم از علی کريمی اين است که بيشتر به مسائل خودش برسد و اگر از من هم هر نوع مطلبی دارد و نياز به افشاگری است بگويد. هيچ اشکالی ندارد. ما در حال کار برای باشگاه ها هستيم.

محمدی در پاسخ به اين سؤال که گفته می شود به دليل رفاقت با فتح الله زاده تاريخ دربی را تغيير نداده گفت: اين حرف ها کدام است. باشگاه استقلال بعد از بازی های تيم ملی خواستار تغيير روز بازی شد اما قبول نکرديم ولی تاريخ بازی پرسپوليس را تغيير داديم. اگر پرسپوليس اين بازی را می برد باز هم از اين حرف ها می زد؟

رئيس سازمان ليگ در خصوص اينکه آيا از علی کريمی به کميته انضباطی شکايت می کند يا خير، گفت: اگر کسی مطلبی در خصوص من دارد بگويد آمادگی شنيدنش را دارم. ناظر بازی هم گزارش کامل اين مسائل را به کميته انضباطی می دهد و او می تواند به کميته انضباطی بيايد و آنجا حرف هايش را بزند. هر کسی نبايد به خود اجازه دهد در حيطه ای که به او مربوط نيست اظهارنظر کند. مدير باشگاه می تواند معترض باشد و مسائل مربوط به تيم خود را پيگيری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016