سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت مصدومان سرخپوشان: هاشميان مصدوم شد، علی کريمی آماده بازی است، ايسنا

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس می گويد هنوز نمی توان درباره مصدوميت وحيد هاشميان صحبت کرد و بايد تا فردا صبر کرد.

وجيه الله چشمه سری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت آسيب‌ديده‌های پرسپوليس و وضعيت آن‌ها برای ديدار اين تيم مقابل سپاهان در هفته سيزدهم ليگ برتر، اظهار کرد: علی کريمی امروز پا به پای ساير بازيکنان دويد و در تمرين‌های بدنسازی که برايش در نظر گرفته بوديم، هم هيچ مشکلی نداشت. البته او هنوز فيزيوتراپی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: خيلی خوشحال هستيم که با بازيکنی کار می‌کنيم که بسيار حرفه‌ای است و تمام شرايط بهبود مصدوميتش را رعايت می‌کند. علی هنوز بايد فيزيوتراپی کند و حتی امروز در بخش ضربه به توپ هم با او کار کرديم و مشکلی وجود نداشت. خيلی اميدوار هستيم که کريمی به بازی سپاهان برسد و ديگر بستگی به کادر فنی دارد که چگونه از او در اين بازی استفاده کند.

چشمه سری همچنين درباره مصدوميت وحيد هاشميان، گفت: هاشميان روز گذشته از ناحيه همسترينگ پشت پای راستش دچار يک کشيدگی خفيف شد که فعلا تا ۴۸ ساعت برای او يخ درمانی را در نظر گرفته‌ايم. هنوز نمی‌شود با قطعيت درباره مصدوميت او صحبت کرد. بايد صبر کنيم که ورم پای وحيد بخوابد، چرا که همسترينگ هم ناحيه حساسی است و نمی‌خواهيم عجله کنيم. خوشبختانه خود وحيد هم يک بازيکن حرفه‌ای است. ما دائما با او در تماس هستيم و او همه کارها را برای بهبود مصدوميت انجام می‌دهد.

پزشک پرسپوليس افزود: فردا پس از عکسی که از پای وحيد خواهيم گرفت، متوجه می شويم که شدت مصدوميت او چقدر است و در حال حاضر نمی‌توان با قطعيت راجع به آن صحبت کرد.

وجيه الله چشمه سری همچنين درباره وضعيت ديگر بازيکنان آسيب ديده پرسپوليس، گفت: به غير از حميد رضا علی عسگر که به بازی سپاهان نمی‌رسد، ديگر مصدومی در تيم وجود ندارد. کادر پزشکی برای علی عسگر ۱۰ جلسه فيزيوتراپی در نظر گرفته است، ضمن اين که مصدوميت ميثاق معمارزاده هم کاملا برطرف شده و او مشکلی برای بازی سپاهان ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016